×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
جمع‌آوری حصارکشی ساختمان‌ها و پروژه‌های فاطمی

اقتصادتهران: به منظور زیباسازی منظر شهری و رفع سدمعبرهای ساختمانی حصارکشی های ساختمان ها و پروژه های اتمام یافته در استقبال از بهار فاطمی جمع آوری می‌شود.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک مجتبی یزدانی شهردار این منطقه در جلسه هماهنگی طرح استقبال از بهار فاطمی اظهار داشت: تخریب و نوسازی ساختمان ها حدود دو سال به طول می انجامد و شهروندان باید در این مدت با منظره ی حصار کشی ها ی ساختمانی روبرو شوند چه بسا برخی از ساختمان ها پس از اتمام کار نیز اقدام به جمع آوری سریع کارگاه ها و حصارکشی ها نمی کنند لذا در طرح استقبال از بهار فاطمی جمع آوری حصارکشی های ساختمان ها و پروژه های اتمام یافته در سطح نواحی ۱۰ گانه منطقه در اولویت است.
این مقام مسئول بودجه بندی سال ۹۴ را بر اساس نیازهای محلی و تامین سرانه ها دانست و گفت: شهرداران نواحی سرانه های محلات را مشخص و کمبودهای محلی را اعلام کنند تا بر اساس آنها برنامه ریزی بودجه انجام شود.
شهردار منطقه یک رویکرد مذهبی در طرح استقبال از بهار امسال را مورد تاکید قرار داد و گفت: بهار امسال باید متناسب با ایام فاطمیه باشد و زیباسازی شهر با بهار فاطمی نمایان باشد.
وی در بحث نظافت و نگهداشت شهر  گفت: نظافت منطقه در وضعیت مناسبی است اما به دلیل نگاه ویژه شهروندان منطقه یک به این مقوله باید تلاش کنیم تا هیچگونه کم و کاستی در حفظ آراستگی و پاکیزگی منطقه نداشته باشیم.
یزدانی بازدید از خانواده های معظم شهدا و غبار روبی مزار شهدا ، رسیدگی به ایتام و افراد بی‌بضاعت و بانوان سرپرست خانوار و… را از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی طرح استقبال از بهار دانست.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches