×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
برگزای جلسه با نمایندگان ملت در خصوص حادثه داراب

اقتصادتهران: وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه به فرزندان خود یاد نداده ایم چگونه خود را در برابر خطر محافظت کنند گفت: در همین حادثه داراب اگر دختران کمربند ایمنی بسته بودند اتفاقی در این ابعاد نمی‌افتاد، زیرا اتوبوس فقط واژگون شده بود. تقصیر آموزش و پرورش است، ما ریاضی و فیزیک را خوب یاد داده‌ایم اما محافظت و ایمنی را به دانش‌آموزان نیاموخته‌ایم.

به گزارش ایسنا، محمد بطحایی در نشست هم اندیشی روسای ادارات و مدیران روابط عمومی آموزش و پرورش که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت تعدادی از دانش آموزان حادثه داراب گفت: صبح امروز جلسه‌ای با نمایندگان مجلس در این خصوص داشتیم.

وی افزود: گستردگی جامعه ذینفعان آموزش و پرورش مشابهی در دیگر دستگاه‌ها ندارد و توقعات از آموزش و پرورش بسیار بالاست و کوچکترین تصمیم گیری در این وزارتخانه ولو کوچک باشد تاثیراتی در جامعه به جای می گذارد.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه همین روابط عمومی‌ها به علت جامعه مخاطب گسترده آموزش و پرورش است عنوان کرد: کوچکترین تصمیم در آموزش و پرورش،میلیون ها نفر را تحت تاثیر قرار می دهد و در تایید یا نقد آن اظهار نظر می شود.

بطحایی ادامه داد: یکی از نقاط، ضعف کم توجهی به روابط عمومی ها بوده است. در دنیایی زندگی می کنیم که رسانه ها در مناسبات اجتماعی نقش بازی می‌کنند و در کمترین زمان ممکن حجم وسیع از اخبار از گوشه‌ای به گوشه دیگر دنیا می رود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches