×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۰  
true
true
جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهردار منطقه ۷ از طریق سامانه ۱۸۸۸

اقتصادتهران: شهردار منطقه ۷ در ارتباط مستقیم از طریق سامانه نظارت همگانی به درخواست‎های شهروندان پاسخ و رسیدگی به آن‌ها را در دستور کار قرار داد.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، رئیس مرکز نظارت همگانی ۱۸۸۸ سازمان بازرسی شهرداری تهران در ابتدای این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس برپا شد،گفت: با توجه به حساسیت شهردار تهران به پیام‌های مردمی و نقطه نظرات آنها در سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸، تحولات بسیار مطلوبی در زمینه گزارش‌‎دهی و ارتقاء حساسیت مدیران در این سامانه ها ایجاد شده است.

موسوی معاف عملکرد منطقه ۷ در ۶ ماهه اول سال را مطلوب ارزیابی کرد و کسب امتیاز ۹۳% در خصوص کیفیت رسیدگی به درخواست شهروندان را نشان از خدمات رسانی مطلوب منطقه برشمرد و گفت: ارجاع تمام تماس‎های شهروندان، به روز رسانی دستورالعمل نظارت و رسیدگی در سامانه ۱۸۸۸ و ابلاغ آن به تمام مدیران ارشد شهرداری تهران بررسی شده است تا از این طریق موضوعاتی که از نظر زمانی و موضوعی و حوزه‌ای مورد ابهام بوده برای حوزه‌های اجرایی و پاسخگو تعیین تکلیف شود.

در ادامه شهردار منطقه ۷ نیز سامانه ۱۸۸۸ را از مهمترین مسیرهای ارتباطی شهروندان با شهرداری دانست و گفت: این سامانه برقراری ارتباط دو سویه مدیریت شهری با شهروندان را در کوتاهترین زمان ممکن میسر نموده  و با تلاش‎های صورت گرفته و همت جمعی همکاران در این منطقه، درخواست‎های شهروندان در تمامی حوزه‎ها بررسی و به درخواست‎های آن ها رسیدگی می شود که از یک سو اصلاح فرآیندها و از سوی دیگر ارتقای سطح توقعات عمومی را نشان می دهد.

در پایان این ویدئوکنفرانس سمیه حاجوی به همراه مدیران ارشد این منطقه به ۲۰۸ تماس تلفنی از سوی شهروندان پاسخ دادند و دستورات لازم برای حل مشکلات آنها را صادر کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false