true
اقتصادتهران: دبير كارگروه روابط عمومي سنديكاي بيمه گران ايران بر جلب مشاركت تمامي اعضاي اين كارگروه و انجام فعاليتها با حضور حداكثري اعضا تاكيد كرد.
دكتر سيد فريد ميرموسوي در گفت و گو با خبرنگار اقتصادتهران، ضمن بيان اين مطلب، گفت: مهمترين مسالهاي كه هم اكنون در اين كارگروه مطرح است موضوع ارتقاي برند یا همان توسعه فرهنگ بیمه شرکتهای بيمه بازرگانی است كه بايد با مشاركت فعال تمامي اعضاي اين كارگروه و در قالب يك برنامه اجرايي مشاركتي، به صورت عملياتي به انجام برسد.
وي با اشاره به آن كه برخي از مردم در حال حاضر از تفاوتهاي ميان بيمههاي بازرگاني و نهادهای حمایتی و خدمات اجتماعی به خوبي آگاه نيستند، تصريح كرد: ارتقاي برند بيمههاي بازرگانی از يكسو كمك شاياني به آگاه سازي عموم مردم در اين رابطه ميكند و از سوي ديگر باعث هدفمند شدن فعاليتها در كارگروه روابط عمومي خواهد شد.
وي ضمن تشكر از فعاليتها و اقدامات خوب صورت گرفته در دوره پيشين، اظهار داشت: عموم مردم بايد بدانند كه شركتهاي بيمه بازرگانی از منابع دولتي بهرهمند نيستند و تمامي هزينهها بر دوش خودشان است و از اينرو اگر زيانديدگان با اين مساله به خوبي آشنا باشند واقف خواهند شد كه پرداخت خسارت به زيانديدگان با نهايت كار كارشناسي انجام ميگيرد تا حقي از كسي ضايع نشود.
ميرموسوي به ضرورت برگزاري كارگاههاي آموزشي توسط كارگروه روابط عمومي اشاره و تصريح كرد: در صورتيكه تمام اعضاي كارگروه موافق برگزاري كارگاههاي ارتقاي سطح دانش و توانمنديهاي روابط عمومي باشند اين امر در آيندهاي نزديك با حضور اساتيد برتر حوزه روابط عمومي اتفاق خواهد افتاد.
وي يادآور شد: در مجموع هر برنامه ارتباطي كه به توسعه فرهنگ بيمه در ميان اقشار مختلف جامعه كمك كند، ايده پسنديدهاي به شمار ميرود و بايد شرايطي فراهم كرد كه حس مشاركت عميق در ابتدا ميان اعضاي كارگروه روابط عمومي نهادينه شود و سپس گامهاي اساسي براي اجراي كاربردي سياستهاي ارتقاي توسعه فرهنگ بيمه در راستاي سند توسعه فرهنگ بيمه برداشته شود.
دبيركارگروه روابط عمومي همچنين گفت: از مهمترين اولويتهايي كه صنعت بيمه در حال حاضر بايد به آن توجه كند، تغيير نگاه مردم به بيمههاي بازرگانی است كه بايد با تمهيدات كارشناسانه، شرايط تحقق آن به سرعت فراهم شود.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=236723
false
true