×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
جشن ۴۰ سالگی DHL در ایران برگزار شد

اقتصادتهران: شرکت حمل و نقل بین المللی «دی اچ ال» طی مراسمی ۴۰ سال فعالیت خود را در ایران جشن گرفت.

در این مراسم که با حضور جمعی از مقامات دولتی، شرکای تجاری و اصحاب رسانه برگزار گردید، مدیران ارشد شرکت DHL توضیحاتی در مورد فعالیت‌ها و دستاوردهای این شرکت در مدت حضور خود در ایران ارائه کردند.

شرکتDHL که نام آن برگرفته از حروف اول اسم شرکاء (Dalsey, Hillblom,&Lynn) است، فعالیت خود را در سال ۱۹۶۹ آغاز کرد و در سال ۲۰۰۲ توسط شرکت «دویچه پست» که بزرگترین شرکت پستی آلمان است، خریداری شد.

هم اکنون این شرکت به عنوان بزرگترین ارائه دهنده ی خدمات حمل و نقل هوایی و دریایی و نیز سود آورترین شرکت حمل و نقل، در بیش از ۱۸۰ کشور جهان شعبه داشته و هر ساله میلون‌ها بسته پستی را به سراسر جهان ارسال می‌کند.

پول هاریسون مدیر عامل دی- اچ-ال در ایران گفت: «دی اچ ال به عنوان قدیمی ترین شرکت حمل و نقل سریع هوایی در ایران، در سال ۱۹۷۵ تاسیس و به مدت ۴۰ سال با داشتن امکانات وسیع در گمرک و ۸ شعبه شهرستان‌های اصفهان، شیراز، مشهد، اهواز، کیش، بندر عباس و عسلویه مجهزترین، دقیق‌ترین و سریع‌ترین امکانات را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد»

او همچنان یادآور شد: شرکتDHL همواره با بکارگیری تکنولوژی پیشرفته در جهت بهبود خدمات خود پیشقدم بوده چنانکه اکنون با استفاده از مجهزترین و پیشرفته ترین سیستم اطلاع رسانی، به مشتریان خود این امکان را می دهد که از طریق پست الکترونیک track@dhl.com و یا از طریق شبکه اینترنت www.dhl.co.irموقعیت بسته پستی خود را در هر لحظه در تمام نقاط دنیا تعقیب و پیگیری نمایند.

همانطور که می‌دانید، این روز ها انتخاب یک شرکت بین المللی حمل و نقل، یکی از دغدغه های کاربران ایرانی در مورد خرید از فروشگاه‌های اینترنتی خارجی، ارسال مدارک و یا نمونه اجناس به تمام نقاط دنیاست.

شرکت بین المللی DHL توانسته هم گام با عصر ارتباطات پیش رفته و تمام تجهیزات و خدمات روز دنیا را به کار برد تا کیفیت بالای تحویل محموله ها، پیگیری آسان و سریع مرسوله توسط مشتری، سرعت و قیمت مناسب را در اختیار تمام مشتریان خود قرار دهد.

شایان به ذکر است شرکت بین المللی DHL با به کار گیری بیش از۲۱۰ نفر از پرسنل فعال خود، و بیشتر از ۸۰دستگاه تریلی و ۱۰ پرواز در روز می‌تواند تمام انتظارات مشتریان خود را برآورده کند. هم اکنون بعد از ۴۰ سال فعالیت حرفه ای، پرچم دار ارسال کالا و مدارک به صورت سریع هوایی به تمام نقاط دنیا هستند. گفتنی است که شرکت بین المللی DHLدر حال حاضر به ۱۲۰ هزار مقصد و ۲۲۰ کشور کالا ارسال می‌کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches