×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۶ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
جشن ملی دختران در شمال تهران برگزار شد

اقتصادتهران: به مناسبت دهه کرامت و تجلیل از دختران، جشن بزرگ روز ملی دختران با عنوان “دختران ،حیات طیبه و الگوی متعالی زن مسلمان” در شمال تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سیده سودابه هاشم نژاد مدیر امور بانوان شهرداری منطقه یک با بیان این خبر اظهار داشت: درک ابعاد وجودی حضرت معصومه(س) و تبیین جایگاه معنوی آن حضرت، ضرورت تعیین راهکارهایی را، برای پیاده کردن آن درجامعه مشخص می‌سازد تا بانوان و به ویژه دختران ما، با الگو برداری از کریمه اهل بیت(ع)، مظهر عفاف و تقوا و حیا باشند.

وی نامگذاری روز ملی دختران و جریان سازی و تثبیت برنامه ریزی در سطح مراکز فرهنگی را حرکتی نمادین برای آگاهی از شخصیت حضرت معصومه(س) و ترویج ابعاد وجودی این اختر اهل بیت در میان دختران مسلمان و در نهایت الگو سازی از شخصیت آن حضرت برای دختران این مرز و بوم دانست.

مدیر امور بانوان شهرداری منطقه یک افزود: جشن ملی دختران به همین منظور و با حضور دختران سرپرست خانوار و دختران کارمندان پایانه اتوبوسرانی شهرداری تهران و شهرداری منطقه یک و… با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری در سرای محله تجریش برگزار شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches