×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
جزئیات گازگرفتگی در تهرانپارس

اقتصادتهران: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران، گفت: آتش‌نشانان جان مرد جوانی را که بر اثر گازگرفتگی در تهرانپارس بی‌هوش شده بود، نجات دادند.

جلال ملکی در گفتگو با مهر، با اعلام خبر گازگرفتگی در یک ساختمان در تهرانپارس درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲۲:۴۲ شب گذشته حادثه گازگرفتگی در تهرانپارس، خیابان ۲۰۶ شرقی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه ۵۷ آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه منزل دو طبقه چهار واحدی بود که در طبقه منفی یک آن یک واحد حدوداً ۱۰۰ متری وجود داشت؛ همسایگان از عدم پاسخگویی فردی که داخل منزل بود نگران شده و با آتش‌نشانی تماس گرفته بودند.

ملکی افزود: آتش‌نشانان باحضور در محل، در خانه را با استفاده از تجهیزات باز کرده و پس از ورود به منزل با وضعیت بی‌حال و بی‌هوش مرد سی و پنج ساله‌ای مواجه شده و سریعاً این فرد را به فضای باز منتقل کردند همچنین تا رسیدن عوامل اورژانس به محل، اقدامات اولیه برای این فرد که علائم حیاتی ضعیفی داشت توسط آتش‌نشانان انجام و خوشبختانه وضعیت وی بهتر شد.

وی گفت: با حضور عوامل اورژانس عملیات درمانی روی این فرد صورت گرفت و وی به مراکز درمانی منتقل شد همچنین در نهایت محل تحویل عوامل انتظامی شد و در ساعت ۲۳:۲۷ عملیات پایان یافت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches