×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
جزئیات صدور بارنامه الکترونیکی حمل جاده‌ای کالا

اقتصادتهران: معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای گفت: با فراهم شدن زیرساخت‌های موردنیاز و با اجرای طرح صدور بارنامه الکترونیکی در بخش حمل ونقل عمومی جاده‌ای، از ابتدای خردادماه سال ۹۷، صدور بارنامه کاغذی متوقف می شود.

به گزارش روابط‌ عمومی سازمان راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای، ‘شهرام آدم نژاد’ اظهار داشت: با حذف بارنامه های کاغذی بارنامه‌ها به صورت الکترونیکی صادر می شوند.

به گفته وی، با توجه به بررسی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در زمینه کنترل و نظارت بر فعالیت ناوگان حمل‌و نقل جاده‌ای کالا، زیرساخت‌های موردنیاز در اجرای طرح صدور بارنامه الکترونیک فراهم شده به گونه‌ای که با حذف صدور بارنامه‌های کاغذی، برای هر ناوگان حامل کالا کد رهگیری صادر می‌شود که از سوی سازمان راهداری و حمل ‌و نقل جاده‌ای و سایر دستگاه‌های نظارتی از جمله پلیس راه قابل کنترل و ردیابی است.

وی درخصوص مزایای اجرای این سیستم گفت: تسهیل در فرآیند صدور بارنامه، حذف تردد‌های غیرضروری و طی مسافت‌های طولانی جهت اخذ بارنامه، کاهش مصرف سوخت، تسهیل در صدور بارنامه الکترونیکی از جمله ویژگی‌ها و مزایای مهم اجرای این طرح به شمار می‌روند.

‘آدم نژاد’ تصریح کرد: براساس هماهنگی‌های انجام شده با دستگاه‌های ذی‌ربط و ادارت کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان‌های سراسر کشور، طرح مذکور تا پایان امسال به صورت آزمایشی اجرا می‌شود و پس از ارزیابی صحت و درستی اجرای طرح، از ابتدای خردادماه سال ۹۷ در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches