×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
جانبازان بالای ۷۰ درصد شمال شرق تهران تجلیل شدند

تهران اکونومی: طی مراسمی با حضور شهردار منطقه ۴ و رئیس بنیاد شهید، بیش از ۶۰۰ نفر از جانبازان و خانواده معظم آنان تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، همزمان با فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) و اعیاد فرخنده شعبانیه ویژه برنامه تجلیل از جانبازان و ایثارگران منطقه ۴ به همراه خانواده هایشان با حضور شهردار منطقه ۴، ریس بنیاد شهید منطقه در مجموعه شیان برگزار شد.
مهندس سید امیر عباس بهاری در حاشیه برگزاری این مراسم که با هدف تجلیل از رشادت ها و دلاوری های جانبازان طی ۸ سال دفاع مقدس برگزار شد گفت: حماسه های جانبازان و ایثارگران به هیچ عنوان از یاد و خاطره مردم فراموش نخواهد شد و ما مفتخریم که با حضور در جمع خانواده های معزز شهداء و ایثارگران قدردان جانفشانی آنان باشیم.
وی با بیان اینکه جانبازان سرمایه های این نظام مقدس هستند افزود: امنیت کنونی کشور مدیون دلاور مردانی است که با ایثارگری و جانفشانی خود نهال این انقلاب را  آبیاری کردند.
بهاری اضافه کرد: امروز مفتخرم و بر خود می بالم، در کنار شیرمردانی هستم که هر کدام بخشی از بدن خود را در راه انقلاب و وطن خود تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کردیه اید
شهردار منطقه ۴ تصریح کرد: جانبازان، شهیدان زنده اند و باید این افراد در کنار شهدا که سند افتخار نظام اسلامی نیز هستند همواره باید مورد تکریم قرار گیرند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches