×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
جاده هراز پاکسازی شد

اقتصادتهران: بخشدار لاریجان از توابع شهرستان آمل گفت که پس از ریزش کوه بامداد شنبه در کیلومتر حدود ۶۵ جاده هراز، سطح این جاده به طور کامل پاکسازی شد و تردد خودروها به سمت تهران در جریان است.

رضا مقدم عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عوامل راهداری وحمل ونقل جاده ای و پلیس راه از روز چهارشنبه تا بامداد دوشنبه در کل مسیر جاده هراز حضور دارند و در حالت آماده باش کامل هستند.

بخشدار لاریجان همچنین به خبر انتشار داده شده از سوی سخنگوی مرکز فوریتهای پزشکی اورژانس ۱۱۵ مازندران مبنی برمصدوم شدن چهار سرنشین خودروهای پراید، پورشه و نیستان بامداد روز شنبه در کیلومتر۶۵ جاده هراز گلایه کرد و گفت که در این سانحه فقط به سه خوردوی پراید، نیسان و پورشه آسیب زیادی وارد و راننده نیسان مصدوم و یک راس حیوان در این خودرو نیز تلف شد.

اشکپور سخنگوی اورژانس ۱۱۵ مازندران در گزارش خود به رسانه ها اعلام کرده بود که در این حادثه ۲ مرد ۳۷ ساله و یک زن ۳۰ ساله سرنشینان پراید و یک مرد ۵۵ ساله مصدوم و یکی از سرنشینان این سانحه برای درمان به درمانگاه منتقل شد.

بخشدار لاریجان با اشاره به اینکه پلیس راه هم نسبت به انتشار غیرواقعی و عجولانه اخبار تصادفات و اظهار نظرهای غیرکارشناسانه برخی دستگاههای خدمات رسان در جاده هراز گلایه دارد، گفت که بزرگ نمایی کردن سوانح و ملتهب کردن فضای آرام، به دور از انصاف و نادیده گرفتن زحمات فعالان ماموران راهداری وحمل ونقل جاده ای و هلال احمر، پلیس راه و دیگر عوامل فعال در زمان های تعطیلات و پرترافیک در جاده هراز است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches