×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ثبت نام در جشنواره کارآفرینان برتر آذربایجان غربی تا ۳۰ مهر تمدید شد

اقتصادتهران: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به آغاز ثبت نام دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان از یازدهم شهریورماه امسال گفت: طبق تصمیم دبیرخانه روز گذشته /۱۱ مهرماه جاری/ آخرین مهلت نام نویسی در این جشنواره استانی بود ولی قرار شد این مهلت تا سی‌ام همین ماه تمدید شود.

 رضا نقی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای ثبت نام در این جشنواره، اساتید، کارآفرینان برتر و علاقه مندان می‌توانند به سایت اینترنتی karafarinanebartar.ir مراجعه و فرم های مرتبط را پر کنند.

وی اضافه کرد: معرفی نمونه ها و الگوهای برتر کشوری، بهبود فضای کسب و کار، شتاب بخشی به توسعه کار آفرینی و گذر از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد دانش بنیان و مقاومتی از اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.

وی اظهار کرد: این جشنواره در پاییز امسال برگزار و در آن از کارآفرینان برتر استان تجلیل می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: بین سال های ۸۵ تا سال گذشته ۱۱ جشنواره کارآفرینان برتر استان به صورت مستمر برگزار شده که نتایج قابل توجهی را در حوزه کارآفرینی و ایجاد اشتغال به ویژه در بخش خصوصی داشته است.

نقی زاده افزود: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به دبیر خانه این جشنواره در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی واقع در ارومیه – بلوار سربازان گمنام – خیابان شهید بهشتی منش – اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی – طبقه اول مدیریت توسعه اشتغال و کارآفرینی مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۴۴۴۳۱۷-۰۴۴ تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا، هر سال جشنواره کارآفرینان برتر با هدف تشویق کارآفرینان به ایده پردازی در راستای ترویج فرهنگ کارآفرینی و توسعه اشتغال در آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches