×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۳ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
ثبت نام تمبرطلا و نقره نوروز ۹۶ تمدید شد

اقتصادتهران: شرکت ملی پست مدت ثبت نام اقلام فیلاتلیک تمبر نوروز ۱۳۹۶ با آلیاژ طلا و نقره را تا پانزدهم اسفندماه سال جاری تمدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، حی شاد مدیرکل تامین، نگهداری و پشتیبانی شرکت ملی پست  اظهار داشت: ثبت نام چهارمین سری اقلام فیلاتلیک فاخر این شرکت با آلیاژ طلا و نقره، منقش به طرح تمبر یادبود کاغذی جشن جهانی نوروز ۱۳۹۶ تا پانزدهم اسفندماه سال جاری تمدید شد.

 وی افزود: اقلام یادشده با آلیاژ فلزی طلا با عیار ۲۴در وزن نیم و یک گرمی هر یک با تیراژ ۳ هزار قطعه و با آلیاژ فلزی نقره با عیار ۹۹۹ در وزن پنج و ده گرمی، هر یک با تیراژ ۲ هزار قطعه تولید خواهد شد.

 مدیرکل تامین، نگهداری و پشتیبانی شرکت ملی پست با بیان این که این اقلام در بسته بندی تک قطعه ای طلا و نقره به ارزش ۷میلیون و ششصد هزار ریال تولید می شود عنوان کرد: تمبر طلای نیم گرمی به ارزش ۲میلیون و پنجاه هزار ریال، طلای یک گرمی به ارزش ۲میلیون و هشتصد و پنجاه هزار ریال، نقره  پنج گرمی به ارزش یک میلیون و دویست هزار ریال و نقره ده گرمی به ارزش یک میلیون و پانصد هزار ریال عرضه می شود.

حی شاد ادامه داد: متقاضیان می توانند برای پیش فروش اقلام فیلاتلیک تمبر نوروز از طریق دفاتر پستی منتخب و همچنین بازار الکترونیک شرکت پست به آدرسwww.ebazaar.post.irاقدام نمایند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches