×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
ثبت رکورد جدید بیمه ما در حق بیمه زندگی طی ۸ ماه

اقتصادتهران: بیمه ما با کسب ۱۵ هزار و ۵۶۲ میلیارد و ۲۰۶ میلیون ریال، طی ۸ ماه به رکورد جدیدی در فروش حق بیمه زندگی دست یافت.

به گزاش خبرنگار اقتصادتهران، این شرکت که در چند سال اخیر، توفیقات خوبی در رشته بیمه‌نامه زندگی به دست آورده، در دور جدید مدیریتی توانست، گوی سبقت را از بسیاری دیگر از شرکت‌های بیمه برباید و با کسب پرتفوی مطلوبی نسبت به برخی شرکت‌های صاحب نام در صنعت بیمه، به رکوردی قابل توجه در فروش بیمه‌نامه‌های زندگی دست پیدا کند.

بیمه ما در مجموع با به دست آوردن حق بیمه ۱۴ هزار و ۲۰۴ میلیارد و ۵۸۱ میلیون ریال در بخش بیمه‌های زندگی اندوخته‌دار و یک هزار و ۳۵۷ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال در حق بیمه زندگی غیر اندوخته‌دار به حق‌ بیمه‌ای بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال در بیمه‌نامه‌های زندگی رسید که این رقم رکوردی جدید در این شرکت به شمار می‌رود.

این در حالی است که مجموع حق بیمه صادره در این شرکت به  بیش از  ۴۵ هزار میلیارد ریال رسیده است که موفقیتی بسیار مطلوب طی ۸ ماه برای شرکت بیمه ما محسوب می‌شود.

از سوی دیگر، این شرکت که توانسته رضایت مشتریان را در بخش پرداخت خسارت جلب نماید، در مدت ۸ ماه حدود ۱۶  هزار میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده و با تمهیداتی که اندیشیده، نسبت خسارت در این شرکت به ۳۴ درصد رسیده که این رقم بسیار پایین‌تر از بسیاری دیگر از شرکت‌های مدعی در صنعت بیمه کشور است.

طبق هدفگذاری و سیاست‌های بیمه ما، این شرکت مصمم است تا پایان سال به حق بیمه تولیدی بیش از بیست هزار میلیارد ریال در بیمه‌های زندگی دست پیدا کند.

بیمه ما از شرکت‌های خوشنام در رشته بیمه عمر و زندگی است که بیمه گزاران بسیاری به دلیل پوشش های جذاب و محصولات مطبوع این شرکت، به خرید بیمه‌نامه زندگی بیمه ما روی آورده و از این بابت، با ذخیره ریاضی مناسبی که در اختیار دارند، نسبت به برخی دیگر از شرکت‌ها از وضعیت مطلوب تری برخوردارند.

true
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches