×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۳۰ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تولید ۹۴۰ هزار دستگاه انواع خودرو در ۹ ماه

اقتصادتهران: ۹۴۹هزار و ۴۹۷ دستگاه انواع خودرو از ابتدای امسال تاکنون در کشور تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۹.۱ درصد افزایش دارد.

به گزارش شاتا، ۹۴۹هزار و ۴۹۷ دستگاه انواع خودرو از ابتدای امسال تا پایان آذر در کشور تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۹.۱ درصد افزایش یافته است.

از مجموع این میزان، ۸۸۱ هزار و ۹۳۵ دستگاه خودروی سواری تولید شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۴۰.۹ درصد افزایش یافته است.

هم چنین ۵۸ هزار و ۱۰۴دستگاه وانت، ۸ هزار و ۲۱۶ دستگاه کامیون، ۷۱۲ دستگاه اتوبوس، ۵۳۰ دستگاه مینی بوس در این مدت تولید شده که به ترتیب ۲۰.۹ درصد، ۶.۷ درصد ۲۳.۶ درصد و ۸.۸ درصد نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش ۱۲۸ هزار و۸۵۷ دستگاه انواع خودرو نیز در آذر امسال تولید شده که در مقایسه با تولید ۷۸ هزار ۷۳۴ دستگاه خودروی پارسال، ۶۳.۷ درصد افزایش داشته است.

براساس این گزارش ۱۲۱ هزار و ۹۶۴ دستگاه انواع خودروی سواری در آذر تولید شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶۹.۱ افزایش یافته، این در حالی است که ۷۲ هزار و ۱۰۷ دستگاه خودروی سواری در آذر سال گذشته تولید شده است.

همچنین به ترتیب ۵ هزار و ۹۶۹ دستگاه وانت، ۷۹۲ دستگاه کامیون، ۳۶ دستگاه مینی بوس و ۹۶ دستگاه اتوبوس به ترتیب با نرخ رشد ۲.۱درصد، ۱۹.۵ درصد، ۵.۹درصد و ۱۲.۹ درصد نسبت به آذر سال ۹۴ افزایش دارد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches