×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تولید ماشین‌های سنگین تقریبا نصف شد

اقتصادتهران: تازه ترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که تولید برخی از ماشین‌های سنگین از جمله اتوبوس، مینی‌بوس، ون، کامیون، کشنده و کمباین در ۹ ماهه امسال تقریباً نصف شده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس این آمار در ۹ ماهه امسال تولید کامیون، کامیون کشنده، اتوبوس، مینی‌بوس، ون و کمباین به ترتیب ۶۳، ۵۲.۲ و ۵۰.۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته؛ به‌طوری‌که در این مدت تولید این سه گروه ماشین سنگین به ترتیب ۳۱۹۶، ۱۴۵۶ و ۲۹۴ دستگاه بوده است. این در حالی است که تولید این سه گروه در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۸۶۴۷، ۳۰۴۸ و ۵۹۹ دستگاه بوده است.

همچنین در ۹ ماهه امسال ۵۲۴ هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع سواری تولید شده که نسبت به تولید ۷۵۰ هزار و ۸۰۰ دستگاه در مدت مشابه سال گذشته ۲۵.۷ درصد کاهش داشته است.

با این حال تولید وانت و تراکتور در این مدت ۱۶.۵ و ۱۵.۷ درصد افزایش یافته است.

تولید لاستیک خودرو و روغن موتور نیز در این مدت ۲.۱ و ۱۸.۳ درصد نسبت به ۹ ماهه سال گذشته کاهش داشته است.

سموم دفع آبات نباتی و داروی انسانی؛ صدرنشین افزایش تولید کالاهای منتخب صنعتی

این آمارها نشان می‌دهد که بیشترین افزایش تولید در ۹ ماهه امسال مربوط به سموم دفع آفات نباتی و داروی انسانی است که تولید آن‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸.۹ و ۲۹.۶ درصد افزایش داشته است. تا پایان آذرماه امسال ۲۷ هزار و ۶۰۰ تن سموم دفع آبات نباتی و ۳۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون عدد داروی انسانی تولید شده است.

در این میان تولید پودر شوینده در ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷.۳ درصد افزایش داشته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches