×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
تولید سالیانه ۲۰۰ کیلو زهر زنبور در کشور

اقتصادتهران: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه صنعت زنبورداری، منبع درآمد فوق العاده برای کشور است، از تولید سالیانه ۲۰۰ کیلو زهر زنبور در کشور خبر داد.

به گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری در آئین افتتاح بنیاد ملی ارتقای بهره وری و مهارت و رونمایی از دستاوردهای صنعت زنبورداری کشور با اشاره به اهمیت تولید ژل رویال گفت: هدف از توسعه اقتصاد زنبور داری، ایجاد اشتغال و تولید ارزش افزوده است و برای این کار باید این صنعت از تولید تک محصولی فاصله بگیرد. هرگرم زهر زنبور ارزش بالایی دارد و ما امروز می‌توانیم در صنعت زنبورداری کشور سالیانه ۲۰۰ کیلو زهر تولید کنیم که منبع درآمد فوق العاده ای برای کشور است.

وی با بیان اینکه، این محصول می‌تواند نیازهای عمده کشور را در حوزه‌های درمانی و دارویی برطرف نماید و زنبورداران نیز می‌توانند به طور مستقیم در تولید و سود حاصل از آن سهیم شوند، تاکید کرد: میزان درآمد حاصل از تولید ژل رویال قابل توجه است و این امر نه تنها باعث می‌شود زنبورداری از یک شغل دوم به شغل اصلی تبدیل شود، بلکه می‌تواند سه اشتغال جدید ایجاد کرده و سودآوری را به مراتب افزایش دهد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: نگاهی به بازار کار نشان می‌دهد که ما باید به سمت توسعه پایدار از طریق فعالیت‌های نوآورانه و مبتکرانه، هوش مصنوعی و اینترنت حرکت کنیم، با ممزوج شدن صنایع و فعالیت‌های توسعه‌ای با نوآوری‌هایی که در قالب مشارکت بخش عمومی و خصوصی صورت می‌گیرد، توسعه پایدار میسر خواهد شد.

وی گفت: البته در کنار نگاه توسعه‌ای به امر اشتغال و فعالیت‌های ضربتی اشتغالزا هم لازم است. اگر چه اشتغال ضربتی لازم است، اما کافی نیست و جهت گیری توسعه اشتغال باید به سمت اشتغال پایدار باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches