×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تولید آزمایشی کارخانه ایرانی سیمان ونزوئلا آغاز شد

کارخانه سیمان ونزوئلا با سرمایه گذاری ۲۷۳ میلیون یورو، تولید آزمایشی خود را آغاز کرد.

مراسم تولید آزمایشی کارخانه سیمان سرواسول ونزوئلا، همزمان با برگزاری هشتمین اجلاس کمیسیون مشترک ایران و ونزوئلا آغاز شد.

کارخانه سیمان ونزوئلا که از ظرفیت تولید یک میلیون تن در سال برخوردار است جزو یکی از پروژه های فعال شده ایمیدرو محسوب می شود که در مدت ۸ ماه اخیر عملیات اجرایی آن شروع شد.

این کارخانه که توسط شرکت احداث صنعت از شرکت های تابعه ایمیدرو ساخته شده است، به زودی به طور رسمی افتتاح می شود. وزیر صنعت ونزوئلا با عملکرد مسئولان ایران نسبت به فعال شدن مجدد عملیات اجرایی این کارخانه تشکر کرد.‌ همچنین پاچکو مسئول طرح های سیمان آن کشور از مقامات ایران خواست طی یکسال آینده نیز بهره برداری و تولید آن کارخانه توسط احداث صنعت انجام گیرد.

در سفر نعمت زاده به ونزوئلا سند همکاری دو کشور بین وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران و وزیر صنایع ونزوئلا به امضا رسید و یک سند همکاری نیز بین کرباسیان و همتای ونزوئلایی وی در زمینه تمدید قرارداد سیمان سرواسول و شرکت احداث صنعت امضا شد.

مهدی کرباسیان گفت: کارخانه تولید سیمان سرواسول ونزوئلا که توسط شرکت احداث صنعت در دست ساخت است، به مراحل پایانی نزدیک شده و در آستانه افتتاح قرار دارد. مهدی کرباسیان گفت: احداث کارخانه یک میلیون تنی سرواسول در ونزوئلا نمایش توانمندی متخصصان جمهوری اسلامی ایران در قلب امریکای لاتین است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: ایران با تجاربی که در زمینه ساخت و اجرای پروژه های سیمان در داخل کشور کسب کرده ، حضور در عرصه بین المللی را به عنوان فرصت جدیدی برای صدور خدمات فنی و مهندسی و کسب اعتبار ملی و منطقه ای مغتنم شمرده و توانمندی خود را در ونزوئلا به اثبات رساند.

ظرفیت کارخانه سیمان ونزوئلا یک میلیون تن در سال ( ۳۳۰۰ تن در روز) است. میزان سرمایه گذاری برای احداث این کارخانه ۲۷۳ میلیون یورو بوده که با سرمایه گذاری طرف ونزوئلایی و ارائه خدمات فنی مهندسی شرکت احداث صنعت اجرایی شده است

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches