×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
توضیح سازمان هواپیمایی درباره ورود هواپیمای آمریکایی به مهرآباد

اقتصادتهران: مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به فرود یک هواپیما با رجیستر آمریکایی در فرودگاه مهرآباد تهران گفت: این هواپیما یک جت اختصاصی است که در اجاره تجار هندی قرار دارد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی رضا جعفرزاده درباره مباحث مطرح شده مبنی بر ورود هواپیمای آمریکایی به فرودگاه مهرآباد تهران گفت: هواپیمای مذکور یک جت شخصی تجاری است که در اجاره گروهی از بازرگانان هندی قرار دارد.

وی در توضیح علت فرود این هواپیما در فرودگاه مهرآباد نیز گفت: فرودگاه مهرآباد تهران یک فرودگاه بین‌المللی است که‌از تمام زیرساخت‌های لازم برای پذیرش‌پروازهای بین‌المللی برخوردار است.

جعفرزاده ادامه داد: با راه‌اندازی فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ‌(ره) پروازهای خارجی (برنامه‌ای) به این فرودگاه منتقل شد. اما فرودگاه مهرآباد همواره به پروازهای تجاری و اختصاصی خدمات ارائه می‌کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches