×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
توصیه های پزشکی برای تقویت سیستم ایمنی

اقتصادتهران: دکتر عبدالوهاب قاضی با توجه به شیوع بیماری کرونا، به توصیه های مهمی در خصوص تقویت سیستم ایمنی بدن اشاره کرد که در اختیار سایت اقتصادتهران قرار گرفته است:

به گزارش اقتصادتهران، وی در این زمینه تصریح کرد: با توجه به افزایش شیوع خشکی پوست دست ناشی از تماس مکرر با شوینده ها و مواد ضد عفونی کننده، موارد زیر برای جلوگیری از خشکی پوست توسط جمعی از متخصصین پوست توصیه می شود:

۱- برای شستشوی دست از آب ولرم استفاده شود.

۲- برای شستشوی دست ها از صابون یا شوینده های غیر صابونی، به نام پن یا سیندت که مخصوص پوست های خشک هستند، به مدت لااقل ۲۰ ثانیه، استفاده کنید.

۳- می توانید از محلول های ضدعفونی استاندارد حاوی الکل هم برای ضدعفونی دست ها استفاده کنید.

۴- بعد از هر بار شستن، آب دست ها با دستمال کاغذی و یا حوله تمیز شخصی گرفته شود و در حالی که دست هنوز نم دار است از کرم مرطوب کننده استفاده شود.

۵- استفاده از وازلین و یا کرم مرطوب کننده حاوی  اوسرین، اوره ۳ تا ۱۰ درصد و گلیسیرین به تمام نقاط دست و انگشتان. مصرف مرطوب کننده حتما پس از هر بار شستن دست ها و یا در زمان استراحت و هنگام خواب توصیه می شود.

۶-کلیه کارهایی که دست ها با آب و مواد شوینده تماس دارند، از دستکش مناسب استفاده شود و زمان پوشیدن  دستکش طولانی نباشد.

۷- اگر با وجود توصیه های فوق علائم خارش، التهاب، قرمزی یا زخم پوست اضافه شود، چون ممکن است غیر از اگزمای دست، تشخیص های دیگری نیز مطرح باشد بنابراین حتما با پزشکتان مشورت نمایید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches