×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کشور

اقتصادتهران: زیرساخت‌های حمل و نقل کشور در دولت یازدهم بر اساس گزارش شاخص‌های کارآمدی سازمان برنامه و بودجه که به تازگی منتشر شده، توسعه چشمگیری پیدا کرده است که بررسی‌های بانک جهانی نیز این موضوع را تایید می‌کند.

 به گزارش وزارت راه و شهرسازی، توسعه بخش‌های مختلف حمل و نقل هوایی، دریایی، زمینی و ریلی و افزایش میزان حمل بار، مسافر و ترانزیت و تعامل با کشورهای همسایه حاکی از تلاش‌های بی وقفه دولت یازدهم برای گسترش بیش از پیش این بخش است.

وقتی دولت یازدهم سر کار آمد، صنعت حمل و نقل هوایی کشورمان به دلایل مختلف از جمله تحریم‎های گسترده علیه این صنعت دچار مشکل و ناوگان هوایی کشور عملا زمینگیر شده بود، در چنین شرایطی توجه دولت یازدهم به نوسازی ناوگان هوایی و خرید هواپیماهای نو در سطح استاندادرهای بین‎المللی قابل تقدیر است.

در حال حاضر شاهد ورود هواپیمای نو به ناوگان هوایی کشور هستیم و مذاکرات مناسبی هم انجام شده که قرار است در قالب آن هواپیماهای متنوع دیگری با قابلیت‎های متفاوت برای پاسخ به نیازهای مختلف در این حوزه وارد این ناوگان شود.

بر اساس گزارش شاخص‌های کارآمدی سازمان برنامه و بودجه که به تازگی منتشر شده، زیرساخت‌های حمل و نقل کشور در مدیریت دولت یازدهم توسعه چشمگیری پیدا کرده است که بررسی‌های بانک جهانی نیز این موضوع را تایید می‌کند.

بر اساس رتبه بندی بانک جهانی به لحاظ شاخص عملکرد لجستیکی یا (LPI) رتبه ایران از ۱۱۲ در سال ۲۰۱۲ (۹۲-۱۳۹۱) به ۹۶ در سال ۲۰۱۶ (۹۶-۱۳۹۵) ارتقا یافته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches