×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
توسعه روابط تجاری با اوراسیا در دستور کار سازمان توسعه تجارت

اقتصادتهران: قائم‌مقام وزیر در امور تجارت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در راس هیاتی متشکل از نمایندگان وزارت راه و شهرسازی، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان توسعه تجارت ایران، به منظور شرکت در کنفرانس بین‌المللی اوراسیا و بازدید از اکسپو ۲۰۱۷ به قزاقستان سفر کرد.

 به گزارش سازمان توسعه تجارت ایران، «مجتبی خسروتاج» در دیدار با معاون نخست وزیر قزاقستان بر توسعه روابط چند جانبه در چارچوب اوراسیا تاکید کرد.

وی با وزیر بازرگانی اتحادیه گمرکی اوراسیا و معاون وزیر کشاورزی قزاقستان در خصوص همکاری‌های تجاری در زمینه محصولات کشاورزی به گفت و گو نشست و راهکارهای رفع موانع ورود موقت، ترانزیت و سوآپ محصولات کشاورزی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

خسروتاج در ادامه سفر خود پس از مذاکرات با وزیر تجارت اوراسیا در آستانه، از غرفه ایران و قزاقستان در اکسپو ۲۰۱۷ و همچنین محل پیشنهادی برای احداث مرکز تجاری ایران در آلماتی بازدید کرد.

گفتنی است، دور قبلی مذاکرات که مردادماه در ایروان برگزار شد، در خصوص ترجیحات تعرفه‌ای برای اقلام کشاورزی و مواد غذایی مورد مبادله بین جمهوری اسلامی ایران و کشورهای عضو اتحادیۀ اقتصادی اورآسیا گفت و گو شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches