×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۵ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
توسعه بازار سرمایه گامی بلند برای شفافیت اقتصاد کشور است

اقتصادتهران: برداشتن هر گامی در جهت رشد بازار سرمایه، به این معنی است که یک گام بلند برای شفافیت و سالم سازی اقتصاد کشور برداشته شده است.

هرگام برای بزرگ شدن بازار سرمایه، گامی بلند برای شفافیت و سالم سازی اقتصاد و افزایش درآمدهای پایدار مشروع دولت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه حجت الاسلام ابوترابی، نایب رییس مجلس شورای اسلامی روز گذشته در مراسم معارفه شرکت خودکفایی آزادگان در جمع مدیران بانک ها و شرکت های زیر مجموعه این هلدینگ بزرگ با تاکید بر توسعه هرچه بیشتر بورس افزود: برداشتن هر گامی در جهت رشد بازار سرمایه، به این معنی است که یک گام بلند برای شفافیت و سالم سازی اقتصاد کشور برداشته شده است.

وی که رییس هیات مدیره شرکت خودکفایی آزادگان نیز محسوب می شود، با اشاره به اقدام مناسب مجلس در سال ۸۴ در راستای توسعه بازار سرمایه اضافه کرد: تصویب قانونی با هدف تفکیک نهاد نظارتی و اجرایی در بورس درسال ۸۴ ، راه برای بزرگ شدن بازار سرمایه و شکل گیری نهادهای جدید را هموار کرد.

ابوترابی در ادامه افزود: امروز شاهد تحول و دگرگونی و انقلاب در بازار سرمایه هستیم، به عنوان مثال در سال ۸۴ اگر تعداد فعالان بورس از ۳ میلیون سهامدار تجاوز نمی کرد اما امروز به بیش از ۷ میلیون رسیده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: به اعتقاد من ریشه رکود اقتصادی موجود تحریم ها نیست بلکه علت اصلی آن را باید در رکود فکری و عزم و اراده جستجو کرد. هربنگاه اقتصادی که بنیان اش برعزم ، اراده و علم و دانش باشد به یک بنگاه اقتصادی مولد و پیش رو تبدیل می شود.

ابوترابی با اشاره به اینکه شرکت خودکفایی آزادگان در هنگام واگذاری زیان انباشته ای بیش از ۳ میلیارد تومان با مجموعه ای از هزینه ها داشت، گفت: پیش از این دراین شرکت آنچه که جایگاه نداشت اصلاح نیروی انسانی بنگاه ، نظام تولید و مالی بود اما به زودی ۵ درصد از سهام این شرکت وارد بورس می شود.

همچنین رییس هیات مدیره شرکت خودکفایی آزادگان درمراسم معارفه این هلدینگ بزرگ افزود: اراده این بنگاه بر واگذاری مسئولیت ها با تاکید بر اصل شفافیت است.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches