×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
توزیع ۵۵ نوبت شیر در مدارس در سال تحصیلی جدید

اقتصادتهران: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از توزیع ۵۵ نوبت شیر در مدارس در سال تحصیلی پیش رو خبر داد.

حسین فرزانه در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روند توزیع شیر در مدارس در سال تحصیلی جدید اظهار کرد: توزیع شیر به استان‌ها تفویض اختیار شده است و به روال سال‌های گذشته توزیع می‌شود.

وی درباره میزان بدهی وزارت آموزش  و پرورش به شرکت‌ها و کارخانجات تولید کننده شیرمدارس گفت: نیمی از بدهی ما از سال گذشته باقی مانده و هنوز ابلاغ اعتبار نشده است. وعده تامین اعتبارات برای سال تحصیلی پیش رو را به ما داده‌اند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال گذشته خیلی دیر ابلاغ اعتبار شد و با احتیاط جلو رفتیم، در پاسخ به اینکه امسال شیر در چند نوبت در مدارس توزیع خواهد شد گفت: دفعات توزیع شیر در مدارس مطابق سال تحصیلی ۹۵-۹۴ (۵۵ نوبت) خواهد بود.

به گزارش ایسنا، توزیع رایگان شیر در مدارس برای نخستین بار به طور آزمایشی در سال ۷۹ و با پوشش  ۴۲۰ هزار دانش‌آموز اجرا شد و همزمان با اجرای رسمی طرح در سال ۸۰ ، یک‌میلیون و ۲۰۰هزار دانش‌آموز شیر رایگان دریافت کردند.  طی سال‌های ۸۵ تا ۹۴، جمعیت تحت پوشش این برنامه شامل کلیه دانش آموزان دوره پیش دبستانی، ابتدایی، متوسطه دوره اول و دبیرستان‌های شبانه‌روزی بوده است.

 اعتبار تخصیصی برای توزیع شیر در مدارس از سال ۹۰ تا ۹۴ به ترتیب ۱۱۷ میلیارد، ۱۰۰ میلیارد، ۱۱۷ میلیارد، ۳۰۵ میلیارد و ۲۳۵ میلیارد تومان بوده است و طی این چهار سال به ترتیب ۳۵، ۲۵، ۲۱، ۴۲ و ۵۵ نوبت شیر توزیع شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches