×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
توزیع ۲۵۶۶ کارتن پلاست در منطقه ۶

تهران اکونومی: شهرداری منطقه ۶ در طرح تفکیک زباله از مبداء، ضمن آموزش چهره به چهره تعداد ۲۵۶۶ کارتن پلاست و ۶۶۸ مخزن توزیع کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، جلسه هماهنگی کمپین آسمان آبی و زمین پاک با حضور شهردار منطقه و جمعی از معاونین در سالن جلسات برگزار شد.

طبق آمار ارائه شده در این جلسه به منظور اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در طرح تفکیک زباله از مبداء تعداد ۲۵۶۶ کارتن پلاست و ۶۶۸ مخزن کارتن پلاست‌ها بین شهروندان توزیع شده است. این تعداد به سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران، سرای محلات، واحد تجاری، اداری، بهداشتی درمانی تحویل و جانمایی شده است. علاوه بر این تعداد ۵۰۰۰ کارتن پلاست نیز خریداری شده و آماده تحویل به نواحی است.

آموزش شهروندان و تشکیل کلاس‌های آموزشی و آموزش چهره به چهره در سرای محلات، مدارس، مراکز آموزشی، مساجد، مهدکودک‌ها، مساجد، دانشگاه‌ها، تجهیز ادارات و شرکت‌ها به مخازن پسماند خشک از اقدامات انجام گرفته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches