×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true

معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور از توزیع بنزین پاک از فردا در اصفهان خبر داد و گفت: در حال حاضر مشکل تامین بنزین یورو ۴ برای شهرهای بزرگ و آلوده کشور وجود ندارد و تنها مشکل ما نحوه انتقال و توزیع این فرآورده است.

شاهرخ خسروانی با بیان این که در صورت حل مشکل انتقال، بزودی ٨ کلانشهر کشور بطور کامل از بنزین و نفت گاز یورو ۴ بهره مند می شوند، تصریح کرد: هم اکنون در حال حل این مسئله هستیم و بزودی شاهد توزیع بنزین و گازوئیل در شهرهای مذکور خواهیم بود.

خط لوله‌ای که فرآورده را برای شهر مشهد منتقل می کند در بین راه بنزین شهرهای دیگر را نیز تامین می‌کند؛ این در حالی است که اگر بنزین یورو ۴ در خط لوله جاری شود و شهرهای بین راه از آن استفاده کنند، برای کلانشهر آلوده مشهد بنزین کم می آید و اگر شهرهای دیگر استفاده نکنند بگونه ای دیگر مشکل ایجاد می شود.

وی با اشاره به این‌که هم اکنون در ۴ کلانشهر تهران، کرج، اراک، تبریز و بنزین یورو ۴ توزیع می شود گفت: پس از اصفهان،مشهد بعنوان ششمین کلانشهر کشور بزودی به جمع دیگر مناطق بهره مند از بنزین یورو ۴ می‌پیوندد.

وی با بیان این که شهرهای اصفهان و تبریز به علت دارا بودن پالایشگاه نفت در شهرشان با مشکل انتقال روبرو نیستند، گفت: پس از مشهد، شهرهای شیراز و اهواز نیز در برنامه توزیع بنزین یورو ۴ قرار خواهند گرفت.

خسروانی اظهار کرد: در یکسال اخیر به علت آلودگی شهرهای بزرگ کشور تمام تمرکز ما روی توزیع فرآورده با استاندارد بالا در این شهرها بود؛ این در حالی است که با راه اندازی پالایشگاه ستاره خلیج فارس و اجرای کامل طرحهای توسعه ای سایر پالایشگاهها، بنزین و نفت گاز یورو ۴ و ۵ در سراسر ایران اسلامی توزیع خواهد شد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches