×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
توزیع بنزین یورو ۴ در ۲۰ جایگاه تهران

رئیس اتحادیه صادر کنندگان فرآورده های پتروشیمی از توزیع بنزین یورو ۴ در ۲۰ جایگاه در سطح شهر تهران خبرداد.

حسن خسرو جردی در گفتگو با موج با بیان این مطلب تصریح کرد: علاوه بر توزیع بنزین یورو ۴ در ۲۰ جایگاه، گازوئیل یورو ۴ نیز هم اکنون در ۷۰ جایگاه در حال توزیع است.

وی افزود: متاسفانه به دلیل تولید پایین این فراورده قادر به پوشش دهی کل جایگاه ها نیستیم و در حال حاضر در هر منطقه تنها دو جایگاه به عرضه این فرآورده اختصاص داده شده است.

رئیس اتحادیه صادر کنندگان فرآورده های پتروشیمی در خصوص زمان توزیع سراسری بنزین یورو ۴ خاطرنشان ساخت: بنا بر قولی که مسئولان ذیربط داده اند این فرآورده طی ۶ ماه آینده در کلیه جایگاه ها در کلانشهر ها توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: با وجود این اعلام به نظر می رسد که توزیع سراسری بنزین یورو ۴ طی این زمان کوتاه بعید باشد و دست کم طی یک سال آینده شاهد توزیع این فرآورده به صورت همه جانبه در کلانشهر ها خواهیم بود.

خسرو جردی با بیان اینکه ” قیمت بنزین یورو ۴ با سایر بنزین ها تقاوت نخواهد داشت” گفت: در حال حاضر قیمت این محصول با سایر بنزین ها تفاوتی نخواهد داشت و به همان مبلغی که سایر بنزین ها عرضه می شوند در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به احتمال افزایش قیمت بنزین یورو ۴ در آینده نزدیک اظهارداشت: از آن جایی که تولید بنزین یورو ۴ هزینه های بیشتری را در قیاس با بنزین سوپر و معمولی در بر دارد احتمال افزایش قیمت آن در آینده نزدیک وجود خواهد داشت اما در ابتدای امر این اتفاق محقق نشده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches