×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
توزیع بروشورهای آموزشی نحوه رانندگی در فصل زمستان در منطقه ۷

تهران اکونومی: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از توزیع بروشورهای آموزشی نحوه رانندگی در فصل سرما و برف به منظور اشاعه فرهنگ ترافیک و انتقال پیام های ترافیکی و ایمنی حمل و نقل به شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: همزمان با فصل سرما و پیش بینی خطرات احتمالی رانندگی در فصل سرما و یخبندان ، معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه هفت اقدام به توزیع بروشور آموزشی در خصوص نحوه رانندگی در فصل برف و یخبندان به رانندگان اتوبوس و تاکسی شاغل در سطح منطقه کرد.

وی با اشاره به اینکه عنوان این بروشور آموزشی “چگونه برانیم” است، تصریح کرد: نحوه صحیح رانندگی، نحوه انتخاب لاستیک در فصل زمستان، رانندگی در شروع بارندگی، ترمز در برف، توقف در هنگام سرخوردن خودرو و بستن زنجیر چرخ در برف و گل از جمله مورادی است که در این بروشور آموزشی مطرح شده است.

حیدرنیا در ادامه به راه اندازی خط ویژه اتوبوس در خیابان های شهید بهشتی و شهید مطهری با هدف ترغیب شهروندان به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی اشاره کرد و گفت: ارائه تسهیلات مناسب به شهروندان برای دسترسی آسان، کاهش ترافیک و همچنین افزایش سرعت وسایل نقلیه امدادی و انتظامی از جمله اهداف راه اندازی این خطوط ویژه اتوبوس است.

وی از مزایای ایجاد خط ویژه اتوبوس، به کاهش زمان انتظار مسافران در ایستگاه‌ها، افزایش ایمنی و امنیت مسافران و سرعت وسایل حمل و نقل عمومی اشاره کرد و تصریح کرد: با توجه به واقع شدن منطقه ۷ در قلب پایتخت و تجمع بسیاری از ادارات دولتی در آن و همچنین وجود ترافیک ، راه اندازی خطوط ویژه اتوبوس را در دستور کار خود قرار داده ایم.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches