×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که آمارهای رسمی حاکی است که نرخ تورم در سوریه در ماه مه ۲۰۱۳ بالغ بر ۶۸.۰۳ درصد بوده در حالی که در مه ۲۰۱۲ بالغ بر ۵۵.۳ درصد و در ماه آوریل ۲۰۱۳ بالغ بر۵۵.۳ درصد بوده است.

دفتر مرکزی آمار در پایگاه الکترونیکی خود افزود علت این امر افزایش نرخ گروه اصلی غذا و نوشیدنی های غیرالکلی ،نان، حبوبات، گوشت، لبنیات و روغن با وجود کاهش نرخ دانه ها و سبزیجات است.

دیده بان حقوق بشر سوریه هم اعلام کرد ماه به ماه اوضاع سوریه بدتر می شود بسیاری از شهروندان کار خود را به دلیل حوادث خشونت باری که از مارس ۲۰۱۱ تاکنون ۱۱۰ هزار قربانی گرفته است از دست دادند.

به گزارش ایرنا، تحریم های ایالات متحده آمریکا و کشورهای عربی و اتحادیه اروپا درباره سوریه فشار زیادی بر دولت سوریه و تاثیر منفی در زندگی مردم سوریه گذاشته است.

 

true
برچسب ها :
true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches