×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تمهیدات لازم برای جذب سرمایه گذاران در اکسپوی آستانه فراهم شده است

اقتصادتهران: قائم مقام مدیرعامل شرکت سهامی بین المللی نمایشگاه های ایران گفت: سعی شده تا شرایط لازم و مناسب برای جذب سرمایه گذاران خارجی در امر تکنولوژی و انرژی های نو در جمهوری اسلامی ایران در این اکسپو فراهم شود.

 «سیاوش امیرمکری» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا به قزاقستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکسپوی ۲۰۱۷ اظهار داشت: با توجه به اینکه در هر اکسپویی بیشتر به جنبه های تخصص آن دوره پرداخته می شود در اکسپوی آستانه نیز به این امر توجهی ویژه شده است.

وی گفت: اغلب متخصصان حوزه انرژی های نو از سراسر جهان در این اکسپو حضور دارد و با تمهیداتی که کشورها برای معرفی نیازهایشان به سرمایه گذاری در این حوزه تعریف می کنند؛ حضور سرمایه گذاران و متخصصان در این اکسپوها بسیار مفید و موثر است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت سهامی بین المللی نمایشگاه های ایران افزود: همچنین اکسپو کمک می کند تا با مسیری که کشورها برای مباحث تکنولوژی هایشان و سرمایه گذاری هایی که برای آن تعریف کرده اند؛ آشنا شوند.

وی ادامه داد: سرمایه گذاران در این اکسپو نیز می توانند؛ پیشنهاداتشان را مطابق با تقاضاها و نیازهای بسته های سرمایه گذاری شده هر کشوری ارائه کرده و با آنان به توافق برسند.

امیرمکری خاطرنشان کرد: این فرصت مناسب و مغتنمی در نمایشگاه های تخصصی اکسپو است که برای همه دست اندرکاران بخش تکنولوژی و سرمایه گذاری ایجاد می شود.

وی یادآور شد: غرفه جمهوری اسلامی با توجه به موضوع این دوره از اکسپوی ۲۰۱۷ قزاقستان که بحث انرژی های آینده و پاک است؛ با همکاری و همفکری وزارت نیرو و سازمان ها و شرکت های زیرمجموعه شان، موضوعات سرمایه گذاری در این بخش را در قالب اطلاعات برای بازدیدکنندگان ارائه می کند.

عضو هیات مدیره شرکت سهامی بین المللی نمایشگاه های ایران اظهار کرد: بازدیدکنندگان غرفه جمهوری اسلامی در این اکسپو، ضمن آشنایی با مباحث انرژی های نو در ایران و موضوعات خاص سرمایه گذاری در این امر، اطلاعات تکمیلی را از کارشناسان وزارت نیرو در پاویون ایران می گیرند.

وی گفت: نمی توان پیش بینی دقیقی از میزان سرمایه گذاری و جذب سرمایه برای انرژی های نو در کشورمان در این اکسپو انجام داد چرا که کافی است که یک یا دو موضوع سرمایه گذاری مورد توجه قرار گیرد و این خود شروع مناسبی بشمار رود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches