true
اقتصادتهران: بانك سينا به تازگي با رونمايي از دومين محصول سرزمين هوشمند خود موسوم به سيمارت، مصمم است تا فعاليتهاي تجاري و بانكي خود را بر روي بانكداري خرد و ارتباط با فعالان بزرگ اقتصادي تعميم دهد.
به گزارش اقتصادتهران، بانك سينا پس از سيبانك، هم اكنون سيمارت با رويكردي متفاوت اما در همان راستاي تقويت بانكداري نوين و ارائه خدمات بر بستر بانكداري الكترونيك، گامهاي استوارتري براي توسعه و گسترش اين نوع بانكداري برداشته است.
سيمارت كه دومين محصول از سرزمين هوشمند بانك سيناست توسط هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات سینا يا همان تفاس به بازار ارائه شد و در مدت كوتاهي از عرضه، توانسته است مشتريان حقوقي بسياري را به سوي خود جذب كند.
در بستر سيمارت محصولات گروههای کالایی متعددي برای خرید مشتریان ارائه شده است به گونهاي كه در این سامانه امکان خرید از محل پرداخت تسهیلات سازمانی بانک سینا به کارکنان وجود دارد.
هم اكنون كه اين خدمت براي مشتريان حقوقي امكانپذير است، پيش بينيهاي گذشته مبني بر استقبال از آن به طور گستردهاي موجب شده تا بانك سينا در فاز بعدي كه از 30 ديماه آغاز ميگردد، ارائه تسهيلات براي مشتريان حقيقي را نيز كليد بزند.
در واقع، تنوع كالايي استفاده شده و حمايت از تامين كننده كالا كه همانا توليد كنندگان داخلي هستند، مديران بانك سينا را بر آن داشت تا با عزمي جزم تر نسبت به ارائه خدمات و پشتيباني از توليد كنندگان گامهاي اجرايي بردارند.
علاوه بر حمايت از توليد به عنوان ركن اصلي و اساسي توسعه اقتصادي كشور، كاهش مراجعات مشتريان به شعب، توسعه بانكداري الكترونيك و نيز ارائه خدمات بر بستر بانكداري ديجيتال از مهمترين اهداف ارائه اين طرح در نظر گرفته شده است.
بدون شك با كاهش تعداد مراجعات مردمي از يكسو و كم شدن بوروكراسي اداري و كاغذباري علاوه بر آن كه بانك سينا، بسياري از هزينههاي زائد خود را مديريت و كاهش ميدهد، سياستي اصولي در توسعه بانكداري خرد را در پيش گرفته كه در آيندهاي نزديك به افزايش شركاي تجاري اين بانك منتهي خواهد شد.
ارائه تسهيلات سازماني به روشي كاملا متنوع و با رويكردي متفاوت، نويدبخش ارائه خدمتي است كه براي نخستين بار از طريق غير حضوري در سيستم بانكي آغاز گرديده و حتي امضاي الكترونيك در نظر گرفته شده، موجب ميگردد تا مشتري حتي يكبار نيز مراجعه حضوري به شعبه نداشته باشد.
از همين رو و با اين سياست، بانك سينا مصمم است تمركز بيش تري بر روي فعاليت بانكداري خرد، گشايش السي و ارتباط با تجار و بازرگانان داشته باشد تا بتواند با ارائه خدمات و محصولات در بستري ديجيتال، ضمن كاهش هزينههاي اداري، شرايط براي توسعه بانكداري خرد را بيش از پيش فراهم نمايد.
تبديل ارائه تسهيلات خرد به تسهيلات ديجيتالي در راستاي توسعه فعاليت با شركاي تجاري بزرگ، بانك سينا را در آيندهاي نه چندان دور به يكي از قدرتمند ترين بانكهاي كشور مبدل ميسازد كه تجار و فعالان اقتصادي براي گشايش السي و دريافت ارز مورد نياز خود براي امر صادرات، بايد در صف انتظار نوبتدهي اين بانك بايستند و بدون شك، بانك سينا را با بانكي ديگر براي تامين خدمت مورد نياز خود هيچگاه تعويض نخواهند كرد.
لازم به ذكر است در سرزمين هوشمند سينا، پس از طراحی و ارائه اپلیکیشن سیبانک به عنوان محصولی متناسب با نیازهای بانکداری خرد و اجتماعی، در دومین گام، سامانه سیمارت یا بازارگاه هوشمند سینا با هدف اعطای هدفمند تسهیلات بانکی به نشانی simart.ir راهاندازی شده است.
گفتني است مزيت رقابتي سيمارت، که جزو پارادایمهای روز حوزههای کسبو کاری دیجیتال است، باعث افزایش کارایی این سامانه در جهت رفع نیازهای مصرفکنندگان و تولیدکنندگان شده و به بيان ديگر پرداخت هدفمند تسهیلات این بانک از طریق سامانه «سیمارت» با رویکرد حمایت از کالاهای ایرانی، منجر به رونق تولید خواهد شد.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=273694
false
true