در جلسه ای به ریاست محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در امور بهره برداری و توسعه گواهینامههای نظام سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ و سیستم مدیریت کیفیت _ راهنمای مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ شرکت فولاد خوزستان برای یکسال دیگر تمدید شدند.
به گزارش اقتصادتهران به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان، در جلسه اختتامیه ممیزی یاد شده با بررسی سیستمهای مدیریت کیفیت و توسعه کارکنان با حضور دو تن از ارزیابان شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران به سرممیزی نادر بهراد و ریاست محمد نیکوکار قائممقام مدیرعامل در امور بهرهبرداری و توسعه و همچنین با حضور مهران پاک بین معاون بهره برداری، محمود اکابر مشاور مدیرعامل در امور اجرایی و جمعی از مدیران شرکت فولاد خوزستان انجام شد.
نادر بهراد سر ممیز شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران با ابراز خرسندی از حضور و مشاهده نقاط قوت بسیار در این دوره گفت: در این دوره ممیزی مراقبتی، عدم انطباقی مشاهده نشد.
او اشارهای به نقاط قوت ممیزی داشت و افزود: انجام خوب فرایند برنامه ریزی و اجرای ممیزی به عنوان متولی سیستمهای مدیریت و اقدامات خوب در خصوص پیگیری حذف عدم انطباق ها، انجام تحلیل های خرد و کلان و شناسایی ریسک ها و فرصت های استراتژی و سطح کلان فرآیندها توسط مدیریت استراتژی و تضمین کیفیت، طراحی هوش مصنوعی اختصاصی صنعت فولاد (رایا)، ایجاد بستر الکترونیکی ارتباط با مشتریان (CRM)و همکاری سازنده و پاسخگویی مناسب ممیزی شوندگان در جلسات ممیزی مواردی هستند که از سوی ممیزی به عنوان نقاط قوت در نظر گرفته شد.
محمد نیکوکار قائم مقام مدیرعامل در امور بهرهبرداری و توسعه گفت: تمدید گواهینامههای نظام سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ و سیستم مدیریت کیفیت _ راهنمای مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹، بدون ثبت عدم انطباق را نشان از پایبندی شرکت فولاد خوزستان به استانداردها دانست.
نیکوکار ادامه داد: نکات قابل بهبودی که از سوی گروه ممیزی در جهت اهداف سازمان مطرح شد باید مورد بررسی و اقدام قرار گیرند. امیدواریم با همکاری و هماهنگی، از چالشها عبور نموده و تهدیدها را به فرصت تبدیل نماییم.
جعفر جنامینیا مدیر استراتژی و تضمین کیفیت گفت: در این دوره ممیزی که در ۲۷ و ۲۸ آبانماه سال جاری به مدت دو روز انجام شد، مواردی همچون خط مشی سازمان، اهداف استراتژیک، عملکرد کلی فرآیندها و فرآیندهای طراحی و توسعه محصول جدید، کنترل کیفیت محصولات، نگهداری و تعمیرات، فرآیند تامین، آموزش و ممیزی داخلی، مورد ممیزی شخص ثالث قرار گرفت.
دیدگاه ها بسته هستند.