×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳  
true
true

اقتصادتهران: مهلت ارسال آثار به جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی در تمام بخش ها تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، ثبت نام در جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی از تاریخ ۹۴/۱۲/۲۵ در بخش های مختلف  از جمله شعر، هنـرهای تجـسمی در رشته های عکس، پوستر، تصویرسازی کاراکترهای مهارتی، کاریکاتور و کاریکلماتور، طراحی تندیس، نماهنگ و سرود و انیمیشن شروع  شده است و علاقمندان می توانند آثار خود را تا ۳۱ خرداد ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره به آدرس الکترونیکی www.jashnvareh.irantvto.ir  ارسال نمایند.

بنا بر این گزارش، این سازمان در نظر دارد “جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی” را در راستای فرهنگ سازی مناسب برای تبیین، هدایت و فراگیر نمودن آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای و ترویج فرهنگ مهارت دوستی و کار جویی در جامعه که یکی از مهمترین شاخصه های توسعه و ارتقای سرمایه های انسانی  است و تأثیر بسزایی در پیشرفت و تعالی کشور دارد، با مشارکت بخش های دولتی و خصوصی برگزار نماید.

روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور تصریح کرد: شرایط شرکت در جشنواره جامع فرهنگی، هنری ترویج فرهنگ ملی مهارت و مهارت آموزی بر اساس دستور العمل اجرایی مربوط به هر یک از بخش های جشنواره خواهد بود که بر اساس برنامه زمانبندی جشنواره از طریق پایگاه اطلاع رسانی www.jashnvareh.irantvto.ir  اطلاع رسانی شده است.

وی افزود: این جشنواره فرصت و امکانی را برای تولید محتوای فرهنگی و هنری در بخش های مختلف در راستای ترویج فرهنگ مهارت آموزی، کار و کارآفرینی در اختیار صاحبنظران، برنامه ریزان و سیاستگذاران آموزش های فنی و حرفه ای قرار می‌دهد.

گفتنی است ارتقا و ترویج فرهنگ مهارت آموزی، کاردوستی و کارجویی، ارتقای آگاهی جامعه نسبت به آموزش های فنی و حرفه ای،  تبیین نقش مهارت در ایجاد کار شایسته، ایجاد نگرش مثبت اقشار مختلف جامه در زمینه جایگاه مهارت، کار و تلاش در زندگی و بسترسازی فرهنگی برای کشف و شکوفایی استعدادهای حرفه ای  و کسب مهارت و صلاحیت های حرفه ای از اهداف جشنواره مذکور است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches