×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت استان گازدار می شود

اقتصادتهران: مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: با طرح های در دست اقدام این شرکت، تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت استان تاپایان سال ۹۷ از نعمت گاز خانگی برخوردار می شود.

 به گزارش ایرنا، سیروس شهبازی روز دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات گازرسانی شهرستان سرپل ذهاب افزود: افزایش زیرساخت ها از ارکان مهم و اصلی توسعه در شهرستان هاست و برای تحقق این مهم از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود به شکل مطلوب استفاده می شود.

وی شمار مشترکان گاز طبیعی در سرپل ذهاب را ۱۵ هزار مشترک ذکر کرد و گفت: هم اکنون بیش از ۹۹ درصد جمعیت شهری و ۳۰ درصد جمعیت روستایی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: اکنون ۲۷ روستای سرپل ذهاب به شبکه گازرسانی متصل شده و در ۵۷ روستای دیگر این شهرستان در پنج محور، عملیات گازرسانی در دست اجرا است.

شهبازی با اشاره به در دست مطالعه بودن طرح گازرسانی به ۷۵ روستای دشت ذهاب این شهرستان، بیان کرد: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته، ۱۴۵ روستای بالای ۲۰ خانوار این شهرستان در سه سال آینده به شبکه گازرسانی متصل خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم همکاری مردم و مسوولان در راستای تملک زمین به منظور اجرای طرح های گازرسانی، ابراز امیدواری کرد با تحقق این مهم علاوه بر متوقف نشدن عملیات اجرایی، تا پایان سال ۹۷ به تمام روستاهای بالای ۲۰خانوار جمعیت سرپل ذهاب گازرسانی شود.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: شاخص های گازرسانی در این سه شهرستان مرزی بسیار پایین تر از شاخص های میانگین کشور است.

فرهاد تجری افزود: صدور مجوزهای لازم ، پیش بینی اعتبار مورد نیاز ، به تعویق افتادن آغاز عملیات اجرایی و معارض مالکان اراضی کشاورزی از مشکلات فراروی اجرای طرح گازرسانی در شهرستان سرپل ذهاب و دشت دیره در شهرستان گیلانغرب و بخشی از شهرستان قصرشیرین است.

وی اظهار کرد: از مسوولان استانی و شهرستانی انتظار است، نظارت بیشتر بر روند کار پیمانکاران را در اولویت کار خود قرار دهند تا با حل مشکلات در کمترین زمان ، مردم از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches