×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تلفات برق تهران تا پایان امسال به ۶.۶ درصد می‌رسد

اقتصادتهران: مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: تلفات برق تهران تا پایان سالجاری به ۶.۶ درصد می رسد.

به گزارش  وزارت نیرو، حسین صبوری در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تلفات برق در تهران بزرگ در سال ۹۲به میزان ۱۰ درصد بوده است، گفت: تلاش داریم تا پایان سال جاری میزان تلفات برق تهران را به ۶.۶ درصد کاهش دهیم.

وی با بیان این مطلب که شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ بزرگترین شرکت کشور و یکی از بزرگ ترین شرکت های خاورمیانه با ۴.۵ میلیون مشترک است که ۱۵ درصد مشترکان برق کشور را تشکیل می دهند، اظهار داشت: هرساله بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار مشترک جدید تحت پوشش این شرکت قرار می گیرند و از نعمت برق که زیر ساخت تمام زیر ساخت ها است استفاده می کنند.

صبوری با بیان اینکه ۹۰ درصد تجهیزات برقی در بخش تولید، انتقال و توزیع در داخل کشور طراحی، تولید و مورد استفاده قرار می گیرد، افزود: امروزه ما از مرحله تولید برق عبور کرده و بیشتر بحث کیفیت برق تولیدی را در دستور کار خود داریم.

وی با اشاره به اینکه وزارت نیرو دو رویکرد را همواره مد نظر دارد اظهار داشت: نخست بایستی طراحی و بهره برداری شبکه های برق به گونه ای باشد که از قابلیت اطمینان بالا و برق مستمر و پایدار برخوردار باشد سپس در شبکه و تاسیسات برقی از فناوری ها و تجهیزات جدید استفاده شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches