×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تقدیر رییس مجلس شورای اسلامی از شهرداری تهران در برپایی نمایشگاه مطهر ۲

تهران اکونومی: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از نمایشگاه مطهر ۲ در فرهنگسرای اشراق، از شهرداری تهران به دلیل برپایی این نمایشگاه و زنده نگه داشتن اندیشه های این عالم فرهیخته تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز معلم، صبح روز سه شنبه ۸ اردیبهشت ماه در نمایشگاه مطهر ۲ (آرا و اندیشه‌های استاد شهید مطهری) در فرهنگسرای اشراق حضور یافت و به همراه مهندس امیر عباس بهاری شهردار منطقه ۴ و مدیر کل آموزش و پرورش تهران از این نمایشگاه بازدید کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اقدام ارزنده شهرداری منطقه ۴ تهران در برپایی این نمایشگاه گفت: باعث افتخار است که در مراسم چنین شهیدی که در کشور ما اثرگذار است شرکت می‌کنم و از شهرداری تهران تشکر می‌کنم که چنین درکی را در خود تجلی داده‌اند که درباره زندگی چنین شهیدی که در زندگی فردی و اجتماعی انسان موفقی بودند و در انقلاب ما نیز یک اسوه بودند چنین نمایشگاهی را ترتیب داده‌اند.

لاریجانی افزود: این نمایشگاه یک نمایشگاه با سلیقه و ارزشمندی است و از تمام دانش آموزان، اولیای مدرسه‌ها که چنین اهتمامی را داشتند تشکر می‌کنم و کسی که از اینجا بازدید می‌کند یک نسیم مطهری را استشمام می‌کند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches