×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
تقدیر ایثارگران و جانبازان از اقدامات مدیرعامل بانک ملی

اقتصادتهران: در آستانه فرارسیدن ۲۲ اسفندماه، روز شهدا، جمعی از ایثارگران و جانبازان بانک ملی ایران با ارسال لوح تقدیر از اقدامات متعدد مدیرعامل این بانک در خصوص پشتیبانی و حمایت از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تقدیر کردند.

به گزارش تابناک اقتصادی، دکتر عبدالناصر همتی از زمان تصدی مسئولیت مدیر عاملی بانک تاکید زیادی بر رفع مشکلات ایثارگران بانک ملی ایران داشته است به طوری که اخیرا احکام ارتقای اداری خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان حالت اشتغال صادر شد و بر این اساس بهبود قابل ملاحظه‌ای در وضعیت معیشتی و رفاهی آن‌ها صورت گرفت. توجه ویژه مدیرعامل بانک ملی ایران به بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی ایثارگران این بانک در حالی است که بانک ملی ایران نقش پررنگی در دوران هشت سال دفاع مقدس داشت به طوری که ۵۹ شهید، ۳۶۲۴ جانباز و ۴۱۸ آزاده تقدیم کشور کرده است.

در خبر دیگری از بانک ملی ایران، این بانک به منظور جلب رضایت مشتریان در ایام پایانی سال نسبت به افزایش ساعت کاری شعب منتخب عرضه کننده ارز مسافرتی و زیارتی اقدام کرد به طوری که برخی شعب منتخب بانک ملی ایران تا ساعت ۱۷در تمامی روزهای کاری هفته اقدام به فروش ارز می‌کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches