×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
تقدیر مدیرعامل بانک سینا از قرآن پژوه کشور

اقتصادتهران: در مراسمی با حضور مدیرعامل بانک سینا از تلاش های ارزنده و خدمات ارزشمند قرآن پژوه، شاهنامه پژوه و عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی تقدیر به عمل آمد.

در مراسمی با حضور مدیرعامل بانک سینا از تلاش های ارزنده و خدمات ارزشمند قرآن پژوه، شاهنامه پژوه و عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که دکتر کوروش پرویزیان مدیرعامل بانک سینا، سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد، بابک دربیکی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد، کاظمی موسوی و ساکت از مرکز پژوهشی میراث مکتوب، فرشید اقبال عضو هیات مدیره سازمان چاپ و انتشارات اقبال و تنی چند از فرهیختگان و فرزانگان کشورمان نیز حضور داشتند، از تلاش های ارزنده و خدمات ارزشمند دکتر علی رواقی قرآن‌پژوه، شاهنامه‌پژوه و عضو پیوسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی به مناسبت آماده سازی گنج واژه فرهنگنامه بزرگ زبان فارسی با ۲۸ میلیون فیش پژوهشی تقدیر شد.

در بخشی از این مراسم، “علی رواقی” با اشاره به مراحل تدوین کتاب “قرآن قدس” گفت: با توجه به اینکه در کشورمان فرهنگ مطلع به زبان فارسی در حوزه قرآنی وجود نداشت؛ تصحیح کتاب قرآن قدس ضروری بود و دانشجویان و علاقه مندان می توانند از آن بهره کافی را ببرند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: این کتاب با معرفی زبان فارسی در جامعه بین المللی کمک شایانی به بالندگی و رشد فرهنگ پربار کشورمان می کند.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش های ارزنده علی رواقی پژوهشگر حوزه زبان و ادب فارسی و قرآن تقدیر به عمل آمد.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches