×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تغییر سبک زندگی دستیابی به جامعه ایده آل را آسان می‌کند

تهران اکونومی: مراسم اختتامیه سومین جشنواره تسنیم (توانمندسازی، سبک زندگی، نهاد خانواده، یکدلی و ایثار و مشارکت اجتماعی) با شعار آسمان آبی زمین پاک برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۲ تهران، در مراسم اختتامیه جشنواره تسنیم که شهردار، مشاور شهردار در اموربانوان و جمعی از مدیران این منطقه حضور داشتند، مهندس علی محمدنژاد شهردار منطقه ۱۲ در سخنانی با اشاره به اینکه شهروندان در چندسال اخیر به نوعی بلوغ اجتماعی رسیده اندکه دیگر تمام توقعات و انتظاراتشان در رسیدن به جامعه ی مطلوب از حاکمیت و دولت نمی باشد گفت: به منظور نیل به شهر و جامعه ی ایده آل و آرمانی باید با اثرگذاری روی افراد، سبک زندگی شهروندان را به درستی تغییر داده و جامعه ی کوچک خانواده و محله را هدایت نمائیم.

وی همچنین برگزاری جشنواره هایی همچون جشنواره ی تسنیم و فعالیت پررنگ و تاثیرگذار بانوان در سطح محله و خانواده را بسیار مهم ارزیابی کرد.

در ادامه ی این مراسم اختتامیه از ۶۵ پروژه ی ارائه شده از سوی گروه های خرد محلی به سومین جشنواره تسنیم، ۵ پروژه برتر و همچنین ۲ پروژه ی مربوط به مبحث آسمان آبی زمین پاک با عنوان “(سهم من از زیبایی در راستای تفکیک زباله و تاسیس انجمن قطره های زندگی در راستای مصرف بهینه آب)” با حضور شهردار منطقه ۱۲ مورد تقدیر قرار گرفتند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches