×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳  
true
true
تعیین نرخ سود بانکی از سوی شورای پول و اعتبار

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان این‌که جلسه مشترک دولت و مجلس در فضایی بسیار خوب و دوستانه برگزار شد اظهار کرد:‌رییس جمهور در این برنامه نتایجی از سفر خود به نیویورک را برای نمایندگان ملت توضیح دادند که بسیار مورد استقبال واقع شد.

به گزارش ایسنا، علی طیب نیا درحاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان خصوصی سازی افزود: همچنین در این جلسه رییس جمهور گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ۴۴ روز دولت یازدهم به نمایندگان اعلام کرد.

وی با اظهار بی اطلاعی از توقف اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی اظهار کرد: بنده نیز نمی دانم منبع اصلی این حرف کجا بوده اما قطعا اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و در راستای آن بهبود فضای کسب وکار کشور جزو اولویت‌های دولت یازده است و این دولت با تمام توان خود در این راه قدم خواهد گذاشت.

وی همچنین درباره بحث تعیین نرخ سود بانکی نیز گفت: این مساله جزو وظایف شورای پول و اعتبار است که باید در یکی از جلسات آن در صورت جلسه گنجانده شده و راجع به آن بحث و بررسی صورت گیرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین در پاسخ به سوالی که مشکلات اقتصادی فعلی را تا چه حد نتیجه تحریم‌ها می دانید تاکید کرد: نمی توان به صورت علمی در این رابطه صحبت کرد و نرخ دقیقی را گفت. اما قطعا مجموعه‌ای از تحریم‌ها مشکلات مدیریتی و برخی از دیگر عوامل دست به دست هم داده تا اقتصاد ایران با مشکلاتی که امروز در آن وجود دارد دست به گریبان شود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches