true
مدیرعامل سایپایدک با تأکید بر اهمیت تربیت نیروهای متخصص و کارآمد در تعمیرگاه های مرکزی، جهت گیریهای این مدیریت در پرورش تعمیرکاران متخصص و کاردان را مورد قدردانی قرار داد.
محمد حسن گرمان، با بیان این مطلب گفت: سرعت و کیفیت خدمات که دو عامل مهم مورد نظر مشتریان است با تربیت نیروهای متخصص و کارآمد قابل دستیابی است تا با افزایش راندمان کاری، رضایت مشتریان نیز افزایش پیدا کند.
وی که در دو برنامه ی جداگانه از تعمیرگاه های مرکزی ۱ و ۳ بازدید میکرد، اظهار داشت: مدیران و کارکنان تعمیرگاه های مرکزی در تمام سطوح با همت و پشتکار خود توانستند پس از سالها زیان دهی، تعمیرگاه های مرکزی را به سودآوری پایدار برسانند.
گرمان گفت: یکی از راه هایی که پایداری سودآوری در تعمیرگاه های مرکزی را ممکن میسازد، بهرهگیری از تمام توان و ظرفیتهای تعمیرگاه های مرکزی است که به این امر مهم توجه ویژهای شده است.
به گفته ی مدیرعامل سایپایدک، فعالیتهای تعمیرگاه های مرکزی در تمام بخشها مثبت و قابل دفاع است و بخش صافکاری و نقاشی به فعالیتها و برنامههای جدیتری نیاز دارد.
گرمان با تشکر و قدردانی از کارکنان تعمیرگاه های مرکزی، آنها را افرادی خدوم و با ارزش توصیف و اضافه کرد: با ادامه این فعالیتها که موجب افزایش رضایت مشتری و رونق کسب و کارهای جدید در تعمیرگاه های مرکزی شده است، بر خود واجب میدانم که قدردان زحمات تمام دستاندرکاران مربوطه باشم.
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=5563
false
true