×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۴ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تعداد دوربین‌های نظارت تصویری تهران به ۲۳ دوربین رسید

تهران اکونومی: با نصب ۹ دوربین نظارت تصویری دیگر در محدوده شمال غرب پایتخت، تعداد این دوربین‌ها که بمنظور کنترل معابر شریانی و بزرگراهی نصب می‌شود، در منطقه ۲۲ به ۲۳ دوربین رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، قاسم مولایی شهردار منطقه در این باره گفت: « با این اتفاق که طی ۳ ماه گذشته و از سوی حوزه حمل و نقل و ترافیک صورت گرفته، امکان کنترل و رصد وضعیت ترافیک در بزرگراه شهید خرازی حدفاصل پل کن تا پادگان شهید محمدی بطور کامل فراهم شده است. ۲ دوربین نظارت تصویری دیگر در بلوار دهکده و میدان المپیک نصب شده تا تعداد دوربینهای نظارت تصویری در محدوده شمال غرب تهران به ۲۳ دوربین برسد. عملیات نصب یک دوربین دیگر در تقاطع خیابانهای شهید زینعلی – امیرکبیر نیز بزودی انجام می گیرد تا معابر شریانی و اصلی منطقه تحت پوشش و نظارت زنده تصویری باشد. »

به گفته شهردار منطقه ۲۲، نصب دوربیهای نظارت تصویری و رصد زنده ترافیک سبب واکنش سریع در مواقع ضروری شده و رفع مشکلات احتمالی ترافیکی بوجود آمده در معابر را در حداقل زمان امکانپذیر می کند.

دوربین‌های نظارت تصویری جدید منطقه ۲۲ در بزرگراه شهید خرازی با تقاطعهای گلها، دوگاز، خیابان قائم و بلوار شهید اردستانی همچنین بزرگراه شهید خرازی بعد از بلوار شهید اردستانی، قبل ازپادگان شهید ناصر محمدی و بعد از این پادگان، نصب شده اند. یک دوربین دیگر در بلوار دهکده تقاطع زیبادشت و یک دوربین نیز در میدان المپیک ویژه تابلو کنترل کیفیت هوا نصب شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches