×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تصویب ۱۳۳ طرح با سرمایه‌گذاری خارجی ۳٫۸۹ میلیارد دلار

اقتصادتهران: ۱۳۳ طرح با سرمایه‌گذاری خارجی ۳٫۸۹ میلیارد دلار از ابتدای استقرار دولت تدبیر و امید تاکنون تصویب شده است.

به گزارش “شاتا” بر اساس گزارش معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت ، معدن و تجارت از این تعداد ۵۸ طرح اجرا، راه اندازی و به بهره‌برداری رسیده است و ۷۵ طرح نیز در مرحله اجراست و پیش‌بینی می شود با راه اندازی همه طرح ها برای ۱۸ هزارو ۳۹۰ شغل ایجاد شود.

همچنین بر اساس این گزارش ۲۶ طرح با حجم سرمایه گذاری ۱٫۲۸ میلیارد دلار از ابتدای امسال تا نیمه اول مهر تصویب شد که ۸ طرح راه اندازی و برای ۶ هزار و ۱۶۸ نفر شغل ایجاد شده است و ۱۸ طرح نیز در حال بررسی و اجراست.

در این گزارش آمده است ، تصویب ۳۶ طرح/ واحد سرمایه‌گذاری خارجی در سال ۱۳۹۴ با سرمایه گذاری ۱٫۸میلیارد دلار و پیش بینی اشتغال برای ۵ هزار و ۴۱ نفر، نشان دهنده افزایش تمایل سرمایه‌گذاران خارجی به سرمایه‌گذاری در ایران است و ۱۳ طرح از طرح‌های مصوب سال ۹۴ اجرا ،راه اندازی و بهره برداری شده اند.

پس از تصویب برجام نیز ۳۸ طرح با سرمایه‌گذاری ۱٫۶ میلیارد دلار و اشتغال ۷هزار ۶۷۹ نفر، درهیئت سرمایه‌گذاری خارجی تصویب شد و با این میزان تصویب سرمایه گذاری خارجی حوزه صنعت ، معدن و تجارت در مقایسه با مدت مشابه پیش از برجام حدود دو برابر رشد داشته است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches