×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲ مهر - ۱۴۰۳  
true
true
تشییع و خاکسپاری پیکرهای پنج شهید گمنام در خوزستان

اقتصادتهران: پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس روز سه شنبه با حضور جمعی از مردم و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، در ۲ نقطه خوزستان تشییع و به خاک سپرده شدند.

به گزارش ایرنا پیکر سه تن از این شهدا در یادمان عملیات غرورآفرین بیت المقدس، جنب اردوگاه شهید حبیب اللهی در ۱۰کیلومتری جنوب اهواز، تشییع و پس از اقامه نماز میت به خاک سپرده شدند.

این شهدای عزیز ۱۸ ، ۱۹ و ۲۱ ساله در عملیات بدر در سال ۱۳۶۲ در شرق دجله ، عملیات رمضان در شرق بصره در سال ۱۳۶۱ و عملیات خیبر در جزیره مجنون در سال ۱۳۶۲ به شهادت رسیدند و به تازگی پیکر مطهر آنان توسط گروه های کمیته تفحص و جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح به دست آمده است.

بنا به اعلام اداره کل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خوزستان، همچنین در آخرین روز از سال ۱۳۹۶ پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس روز سه شنبه در محل پادگان لشکر ۲۵ مازندران در منطقه هفت تپه در آیینی با حضور خانواده های مکرم شهدا، جانبازان و کاروان های راهیان نور تشییع و به خاک سپرده شدند.

شرکت کنندگان در این آیین تشییع و خاکسپاری شهدا با سردادن شعارهای انقلابی و حماسی، بر ادامه راه شهیدان سرافراز تاکید کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches