×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳  
true
true
تشکیل حدود ۲۹هزار پرونده برای صنوف متخلف

بازرسی های بازرسان اتاق اصناف کشور در بهمن ماه منجر به تشکیل ۲۸هزار و ۳۹۵ پرونده با ارزش بیش از ۴۱ میلیارد و ۵۴۵ ریال شد.

به گزارش موج، در بهمن سال جاری بازرسان اتاق اصناف کشور بیش از ۳۵۰ هزار مورد بازرسی انجام دادند.

گفتنی است، در میان بازرسی های انجام شده ۲۸هزار و ۳۹۵ فقره بازرسی منجر به تشکیل پرونده با ارزش ۴۱میلیارد و ۵۴۵ میلیون و ۶۲۱هزار و ۵۵۲ ریال شد که این پرونده ها به سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها ارجاع داده شدند.

براساس این گزارش، در بهمن امسال ۱۶هزار و ۹۰۰ شکایت مردمی نیز از سوی واحد بازرسی و نظارت اتاق های اصناف دریافت شده که ۶۵ درصد این شکایات در بخش کالا و ۳۵درصد در بخش خدمات بود.

این گزارش می افزاید؛ ازمیان شکایات مردمی ۱۶هزار و ۲۰۷ فقره از شکایات قابل رسیدگی و پیگیری بود که به مراجع ذی صلاح و قانونی ارجاع شد.

لازم به ذکر است، ۲۰ درصد شکایات مردمی به صورت حضوری، ۶۷درصد تلفنی و ۱۳درصد به صورت کتبی اعلام شده است.

گفتنی است، بیشترین تخلفات در حوزه کالا مربوط به گوشت گوسفندی و گوساله، مرغ، صیفی جات، میوه ومرکبات، روغن، برنج ایرانی، تعمیرات مبلمان و مشاورین املاک است.

لازم به ذکر است، عدم درج قیمت با ۱۵هزار و ۹۰۹ مورد تخلف؛ گرانفروشی با ۱۰هزار و ۸۳۶ مورد تخلف و عدم صدور فاکتور با ۳هزار و ۹۸۱ مورد تخلف به ترتیب بیشترین آمار تخلفات صنفی بهمن امسال را به خود اختصاص داده اند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches