true
اقتصادتهران: مدیرعامل گروه فناوری اطلاعات هلو برنامهها و سیاستهای این شرکت را برای توسعه کسب و کارهای ایرانی و خارجی تشریح کرد.
به گزارش خبرنگار اقتصادتهران، مهندس حمیدرضا صدیقیان، در نشست خبری به مناسبت یک میلیونی شدن کاربران هلو با عنوان ورود به عرصه فناوری؛ چالشها و مزایا که صبح روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشتماه در محل ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد، گفت: هلو در شرایطی قرار گرفته که به ۱۵۰ گروه صنفی نرم افزارهای متخلف خدمات ارائه میکند و این در حالی است که خدمات و سرویسهای ارائه شده توسط هلو، ۸ هزار شغل را در بر میگیرد.
وی با اشاره به نسل پنجم فناوری و اتصال رایگان نرم افزار هلو APEX اظهار داشت: هم اکنون شرایط به گونهای است که خدمات یکپارچه هلو در شهرهای با جمعیت بیش از یکصد هزار نفر ارائه میشود به طوری که شامل طیف گستردهای از خدمات بازرگانی و تولیدی بوده و این شرکت در گام بعدی با ورود به حوزه هوشمندسازی، برگ زرین دیگری به افتخارات خود افزوده خواهد کرد.
وی با بیان آن که ایجاد ارزش افزوده در بین کسب و کارهای این شرکت دارای اولویت خاصی است، تصریح کرد: هلو از سال ۱۳۷۷ که فعالیت خود را آغاز نمود، همواره سعی کرده که برای اصناف مختلف بستههای متفاوتی ارائه کند ضمن آن که علاوه بر اصناف، در حوزه شرکتها و سازمانها نیز محصولات مختلفی اعم از بازرگانی و تولیدی ارائه شده است.
صدیقیان با اشاره به ضرورت توسعه کسب و کارها به ویژه در حوزه آی تی اظهار داشت: این شرکت طبق برنامه زمان بندی شده و با پیمودن پلههای ترقی، در ۲ سال آینده به جایگاه قابل قبولی در حوزه کسب و کارهای آی تی دست خواهد یافت.
وی با اشاره به آن که ۸ هزار کسب و کار در خارج از ایران از محصولات هلو استفاده میکنند یادآور شد: پتانسیل و ظرفیت در گروه فناوری اطلاعات هلو به گونهای است که متناسب با نیاز مشتریان، نسبت به طراحی و ارائه سرویسهای مبتنی بر آی تی و آخرین فناوریهای روز، خدمات ارائه میکند
بر پایه این گزارش، ابوالفضل میعادیان، قائم مقام گروه فناوری اطلاعات هلو نیز با اشاره به ضرورت ارائه خدمات متنوع در حوزه کسب و کارهای مبتنی بر آی تی، اظهار داشت: این شرکت ایجاد پلتفرمهای خاص برای ارائه محصولات مختلف متناسب با نیاز و سلیقههای متفاوت مشتریان را در دستور کار خود دارد.
وی با بیان آن که حدود ۱۰ هزار از نرم افزارهای این شرکت در کشورهای اطراف ایران به فروش رسیده است، یادآور شد: این شرکت با ورود به حوزه استارت آپ به یکی از نیازهای مهم مشتریان در این حوزه پاسخ مناسب داده است به طوری که هم در یافتن مشتریان مورد نظر برای یک حرفه و هم برای پاسخ به نیاز آنان حرفهای زیادی برای گفتن دارد.
میعادیان یادآور شد: سیاستها و برنامههای این شرکت به گونهای طراحی شده که طبق برنامه زمان بندی شده تا سال ۱۴۰۷ بسیاری از برنامههای توسعهای هلو به بار خواهد نشست.
این گزارش حاکی است شاهین حسین پور، مدیر مارکتینگ گروه فناوری اطلاعات هلو نیز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه مارکتینگ این شرکت، گفت: مقوله ارتباط با مشتریان یکی از اولویتهای هلو است ضمن آن که این شرکت در حوزه نرم افزار حسابداری، بزرگ ترین سطح از مخاطبان را در اختیار خود دارد.
لازم به ذکر است گروه فناوری اطلاعات هلو با هدف تولید نرم افزارهای مالی و حسابداری برای رشد و مدیریت کسبوکارهای کوچک و بزرگ، در سال ۱۳۷۷ توسط ۳ دوست و دانشجو، به نامهای شهرام شکوری، حمیدرضا صدیقیان راد و اکبر رنجبری آغاز به کار کرد و تمرکز خود را طی سالیان اخیر بر رفع نیازهای مدیریتی و حسابداری اصناف مختلف معطوف کرده است تا صاحبان مشاغل بتوانند مشکلات و نیازهایی را که هیچ نرم افزار دیگری، پاسخگوی آن نبوده است، با استفاده از نرم افزارهای تخصصی هلو APEX رفع کنند. به این ترتیب، هلو آغازگر راهی شد که تا امروز ادامه دارد و بیش از یک میلیون کابر همراه آن هستند.
برخی خدمات ارائه شده توسط گروه فناوری اطلاعات هلو به شرح ذیل است:
۱-نرم افزار حسابداری HOLOO APEX برای بیش از ۱۵۰ صنف مختلف
۲- پکیجهای یکپارچه اختصاصی برای کسب و کارها و اصناف (BPMS)
۳- نرم افزارهای ERP و CRM
۴- هلو اسپاد (نرم افزار ویژه شرکتهای تولیدی، پیمانکاری، بازرگانی و …)
۵- هلو استور
۶- هلو مگ (مجله خبری و محتوایی)، هلو آکادمی (بازوی آموزشی)، و Q&A (شبکه دانش مالی هلو)
۷- سخت افزارهای هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی و اینترنت اشیا
true
true
https://tehraneconomy.ir/?p=262773
false
true