×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۰ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
تشریح اقدامات و دستاوردهای بیمه سرمد در شش ماهه نخست

اقتصادتهران: بیمه سرمد در شش ماهه نخست سال جاری موفق به جذب بیش از ۱۷۰۰ میلیارد ریال حق بیمه شد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۳۵ درصد رشد را نشان می دهد.

به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر افزود: این شرکت در این دوره زمانی در ترکیب پرتفوی بیمه ای نیز بسیار موفق و مطابق با پیش بینی قبلی عمل نموده است، در حالی که سهم دو رشته بیمه زیان‌ده شخص ثالث و درمان در ترکیب کلی پرتفوی صنعت بیمه کشور، حدود ۷۲ درصد می‌باشد، سهم این دو رشته در ترکیب کلی پرتفوی شرکت بیمه سرمد در ۶ ماهه نخست سال جاری کمتر از ۵۳ درصد بوده است.

دکتر اسماعیل دلفراز، نسبت خسارت پرداختی شرکت به حق‌بیمه صادره در دوره زمانی مذکور را تنها ۵۵ درصد عنوان و تصریح کرد: این در حالی است که میانگین نسبت خسارت در صنعت بیمه کشور ۶۵ درصد بوده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بیمه سرمد درسال گذشته نزدیک ۶/ ۲۱ درصد بازده سرمایه‌گذاری داشت که این میزان در شش ماهه اول امسال به ۲۰ درصد رسید؛ این در حالی است که برای بیمه‌گذاران عمر و سرمایه‌گذاری سرمد در سال گذشته ۲۵ درصد سود محاسبه شد.

سود ۲۵ درصدی مشارکت در منافع بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری

مدیر عامل بیمه سرمد از افزایش و اعلام میزان سود مشارکت در منافع بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه سرمد به میزان ۲۵ درصد برای سال ۱۳۹۵ خبر داد و تصریح کرد: این میزان به حساب تمامی بیمه‌گذاران این رشته، منظور گردیده است.

دکتر دلفراز همچنین اظهار داشت: مشاهده مبلغ سود برای بیمه‌گذارانی که بیمه‌نامه‌های جاری آنها صادره قبل از تاریخ ۲۹ اسفند صادر شده است، در وب‌سایت تخصصی بیمه‌های زندگی به نشانی /http://life.sarmadins.ir فراهم می باشد.

اختصاص بالاترین میزان رشد به لحاظ ظرفیت مجاز نگهداری در صنعت بیمه

 وی با بیان اینکه بر اساس آمارهای منتشره توسط پایگاه اطلاع‌رسانی مقررات و نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه سرمد با ۱۵۰٫۱۴ درصد رشد در ظرفیت مجاز نگهداری، بالاترین میزان رشد در این حوزه در صنعت بیمه را به خود اختصاص داده است، خاطر نشان کرد: این در حالی است که ظرفیت مجاز نگهداری این شرکت در سال ۹۴، ۱۲۴ میلیارد ریال بود که این میزان در سال ۹۵ به ۳۱۱ میلیارد ریال افزایش یافت.

کسب رتبه یک توانگری مالی برای سومین سال پیاپی

مدیر عامل بیمه سرمد در خصوص کسب توانگری این شرکت در سطح یک برای سومین سال پیاپی، گفت: بیمه سرمد با اعمال مدیریت صحیح ریسک برای سومین سال متوالی موفق به کسب رتبه یک توانگری مالی با نسبت ۱۷۴ درصد با تایید بیمه مرکزی ج.ا.ا شد؛ خوشبختانه بیمه سرمد همواره از بدو فعالیت خود تاکنون در سطح یک توانگری مالی قرار داشته است.

طرح‌های جدید بیمه‌ای

دکتر اسماعیل دلفراز همچنین از ارائه طرح جدید بیمه‌ای به نام «بازاریابی عمومی بیمه» خبر داد و تصریح کرد: بر اساس این طرح، شعب بانک صادرات با همکاری شبکه فروش شرکت از طریق نرم‌افزاری اقدام به فروش بیمه‌نامه می‌نمایند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح، تحولی عظیم را در توسعه بازار و ارائه خدمات ارزش افزوده برای مشتریان بانک در قالب سوپر مارکت مالی ایجاد خواهد کرد، افزود: در این طرح، با نصب یک برنامه نرم‌افزاری در برنامه اصلی بانک، تمام کارمندان و حتی بازنشستگان بانک صادرات می‌توانند نیاز مشتری و شرایط بیمه‌ای او را به سیستم منتقل نمایند و بیمه‌نامه توسط همکاران و شبکه فروش بیمه سرمد برای وی صادر شود؛ این طرح به صورت پایلوت اجرا شده است و بعد از نصب آن بر روی برنامه بانک صادرات به صورت سراسری با هدف تقویت شبکه فروش سرمد اجرا خواهد شد.

مدیر عامل بیمه سرمد همچنین از رشد ۷۶۰ درصدی در بخش جذب حق‌بیمه عمر مانده بدهکار در شش ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبر داد و عنوان کرد: این شرکت در مدت مذکور موفق شد، میزان پرتفوی خود را در این رشته به ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش دهد.

وی ادامه داد: این شرکت همچنین موفق شد تنها با اجرای فاز نخست طرح نسیم از طریق شعب بانک صادرات، بیش از ۴۰ هزار فقره بیمه‌نامه صادر کند.

افتتاح شعبه در ۷ استان کشور و جذب حدود ۶۰۰ نماینده فروش

دکتر دلفراز در خصوص تاسیس شعب در برخی استان های کشور در هشت ماهه نخست سال جاری نیز گفت: بیمه سرمد در شش ماهه نخست سال جاری اقدام به افتتاح ۷ شعبه در استان¬های کشور شامل استان‌های تهران، خراسان شمالی، سمنان، گلستان، اردبیل، کهکیلویه و بویراحمد و زنجان نمود و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال جاری جهت رفاه حال هموطنان عزیز در سراسر کشور، در تمامی استان‌ها شعبه تاسیس خواهد کرد.

وی افزود: بیمه سرمد همچنین در دوره زمانی ۶ ماهه نخست سال جاری، مبادرت به گزینش، جذب و آموزش ۵۹۴ نماینده فروش محصولات شرکت در سراسر کشور نمود و بیش از ۴۲۰۰ نفر ساعت آموزش دیدند.

کاهش زمان پاسخگویی به شکایات مشتریان

دلفراز با اشاره به اینکه بیمه سرمد بر اساس آمارهای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از طریق سامانه سنهاب، در شش ماهه نخست سال جاری موفق به کاهش زمان پاسخگویی به شکایات مشتریان به کمتر از یک روز شد، گفت: این در حالی است که متوسط زمان پاسخگویی در صنعت بیمه، ۱۴ روز است.

وی ادامه داد: همچنین زمان پاسخگویی به شکایات مشتریان در مدت مشابه، سه روز بود که با همت کارشناسان امور مشتریان، تا پایان همان سال این میزان به دو روز کاهش یافته و در شش ماهه نخست سال جاری با هدف مشتری‌مداری، تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی درست و صحیح به مشتریان و رسیدگی و پرداخت خسارت به زیان‌دیدگان در کوتاه‌ترین زمان ممکن به کمتر از یک روز رسید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches