×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
تسهیل صدور مجوزها و جذب سرمایه‌گذاری خارجی در مناطق آزاد

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تسهیل صدور مجوزها و جذب سرمایه‌گذاری خارجی را از اهداف دبیرخانه مناطق آزاد دانست و گفت: سرمایه گذاران زیادی انگیزه سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی ایران را دارند.

به گزارش اقتصادتهران به نقل از دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، رضا مسرور روز پنجشنبه در دیدار با سردار عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با تأکید بر ضرورت بکارگیری نگاه و عزم ملی برای تکمیل خطوط ریلی به ویژه چابهار و همچنین مسیر جلفا به چشمه ثریا افزود: در این صورت بسیاری از تهدیدات متصور از جمله کریدور زنگزور از صرفه اقتصادی خارج خواهد شد.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد اقتصادی و ویژه اقتصادی در تشریح اهم برنامه‌های دوره جدید مدیریت در دبیرخانه، نقش مناطق آزاد در کریدورهای ترانزیتی را از مزیت‌های اصلی برشمرد و گفت: تقویت و تثبیت جایگاه جمهوری اسلامی ایران و به ویژه مناطق آزاد در کریدورهای ترانزیتی می‌تواند برای کشور تولید ارز کرده و تحریم‌های اقتصادی را کم اثر کند.

مسرور با بیان اینکه یک میلیارد تن کالا از آسیای شرقی به سمت اروپا می‌رود تصریح کرد: ما باید بتوانیم سه الی چهار درصد از این حجم را از مسیر کشورمان عبور دهیم در این صورت علاوه بر خلق ثروت برای کشور، شاهد اشتغال‌زایی و سرمایه‌گذاری مجدد خواهیم بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches