×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
true
تزریق ۲۴ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس

اقتصادتهران: رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار از تزریق ۲۴ هزار میلیارد تومان نقدینگی ظرف ۴۸ ساعت آینده به بورس خبر داد.

به گزارش اقتصادتهران، محمدعلی دهقان دهنوی، رئیس سازمان بورس در جلسه با هلدینگ‌ها و شرکت های سرمایه گذاری فعال در بازار سرمایه، از انتشار ۲۴ هزار میلیارد تومان اوراق در بازار سرمایه خبر داد و گفت: این میزان اوراق ظرف ۴۸ ساعت آینده منتشر خواهد شد.

وی افزود: بیش از ۵۷ میلیون نفر هم اکنون در بازار سرمایه حضور دارند و این بازار به عنوان کانال اصلی برای تأمین سرمایه گذاری و تولید کشور مطرح است؛ ضمن اینکه سرمایه گذاری به امری مهم و ملی تبدیل شده است. البته با برنامه ریزی ها باید در افق بلندمدت بازدهی خوبی را برای بازار رقم زد.

دهقان دهنوی گفت: صندوق‌های سرمایه گذاری در سال گذشته ۲۰۴ هزار میلیارد تومان نقدینگی جذب کرده اند و از همین رو، بانک و بازار سرمایه در کنار یکدیگر مشغول به فعالیت و نقش آفرینی هستند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار حجم بازار بدهی در سال ۹۰ را حدود ۷۰۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت که این رقم در سال گذشته به ۲۰۰ هزار میلیارد تومان رسیده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches