×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۸ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
تردد نیم میلیون مسافر در ایام نوروزی از فرودگاه مهرآباد

اقتصادتهران: فرودگاه مهرآباد در ۱۴ روز گذشته با اعزام و پذیرش بیش از نیم میلیون مسافر در نوروز امسال بیشترین سهم از این نظر را در پروازهای نوروزی به خود اختصاص داد.

سفرهای نوروزی از بیست و پنجم اسفند گذشته آغاز شده است و تا هفدهم فروردین ماه ادامه می یابد.

به گزارش شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، براساس آمار فرودگاه‎های کشور از بیست و پنجم اسفند گذشته تا نهم فروردین فرودگاه مهرآباد با اعزام و پذیرش بیش از ۵۷۴ هزار مسافر در قالب نشست و برخاست چهار هزار و ۷۴۹ پرواز بیشترین مسافر نوروزی را داشت.

پس از مهرآباد، فرودگاه امام خمینی (ره) با میزبانی نشست و برخاست ۲ هزار و ۸۵ پرواز بیش از ۳۴۰ هزار مسافر را به مقاصد خارج از کشور اعزام یا آنان را پذیرش کرد و در رتبه دوم قرار گرفت.

پس از آن فرودگاه مشهد با اعزام و پذیرش بیش از ۳۰۰ هزار مسافر در مقاصد داخلی و خارجی قرار گرفت.

در این فرودگاه نشست و برخاست ۲ هزار و ۶۴ پرواز ثبت شد.

فرودگاه شیراز با اعزام و پذیرش نزدیک به ۱۲۳ هزار مسافر و میزبانی یک هزار و ۱۲۱ پرواز جایگاه چهارم را از آن خود کرد.

فرودگاه اصفهان با اعزام و پذیرش بیش از ۷۷ هزار مسافر در قالب ۶۹۵ پرواز در جایگاه پنجم و فرودگاه اهواز با اعزام و پذیرش نزدیک به ۶۷ هزار مسافر و میزبانی ۶۶۴ پرواز در رتبه ششم فرودگاه‎های کشور در سفرهای نوروزی قرار دارد.

پرترافیک‎ترین روز کاری نیز مربوط به بیست و هفتم اسفند گذشته در فرودگاه مهرآباد می شود. در این روز ۳۹۳ پرواز با بیش از ۴۷ هزار مسافر هدایت شد.

به گزارش ایرنا، ۲۱ هزار مجوز پرواز داخلی و خارجی به طور فوق العاده برای بازه زمانی بیست و پنجم اسفند گذشته تا هفدهم فروردین ماه صادر شده است.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ایران بیست و نهم اسفندماه گذشته به ایرنا گفت: برای انجام سفرهای ایمن و مطلوب در ایام نوروز ۹۸، بیش از ۲۱ هزار صندلی توسط ۱۷ شرکت های هوایی آماده شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches