×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۴ آبان - ۱۴۰۳  
true
true
تردد خودروها در محورهای شمالی و کوهستانی استان تهران پرحجم است

اقتصادتهران: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: تردد خودروها در محورهای شمالی و کوهستانی این استان پرحجم است.

مجید نصرالله نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به روز طبیعت و رفت و آمد زیاد شهروندان به مناطق شمالی و کوهستانی استان تهران، در حال حاضر تردد خودرها در محورهای لواسان و فشم پرحجم و نیمه سنگین است.

وی اظهار کرد: در سایر محورهای استان به ویژه محورهای قم، ساوه، کرج، پاکدشت و دماوند به سمت تهران و بالعکس تردد خودروها پر حجم اما روان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از شهروندان خواست با سرعت مطمئنه و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جاده ها حرکت کنند و جهت اطلاع از آخرین وضعیت جاده های استان تهران و سایر استان های کشور می توانند با سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
false
true

tag heuer aquaracer calibre 5 automatic price tag heuer carrera calibre 1887 price replica watch breitling chronometre aerospace price breitling superocean heritage 46 chronograph replica watches how to change a metal watch band patek philippe double sided watch price replica watches